Bu yıl ilk kez başvuruyorum. Başvurduğumdan beri sanki hep çıkacakmış gibi hissediyorum(ilk kez başuranlar hep böyle hissediyormuş :D) herkese çıkacak ben gideceğim göreceksiniz diyorum çevremdeki herkes aynen aynen bak gittin şu an diyor bu da benim totemimdi herkese gideceğim dedim. Umarım hepimiz için hayırlısı olur 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
emreecs tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı