@Sude-Çalışkan Kesinlikle basvurun surec uzun ama elinizde bir alternatif olur ileride iyi ki basvurmusum dersiniz. Benim kardesim 2007 de basvurmustu. 2019 da sıra geldi evrakları yolladım konsolosluktan randevu bekliyorum. Greencardi alabilirsem, o zaman aklımda fikir olarak bile olmayan oğlum icin bir secenek belki ikinci bir ulke vatandaslıgı sunabilecegim.
Emre Pars tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Her ayin 10undan itibaren günde 4-5 defa bülten bakıyorum. Bülten manyağı olduk resmen
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Ben bu işi anlayamıyorum artık. 460 bin randevu bekleyen var yığılma var diyorlar ama bülten ilerlemiyor. Ve her ay belli sayıda vize veriliyor. Garip durum.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Neyseki geri gitmemiş oldugu yerde kalmis
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bu is baya uzayacak gibi umarım randevu verilmeye başlandığında hizlanirm
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@e-eylul f4 sürecini başlatıp Buraya dönmeniz ve yaklaşık 15 sene beklemeniz lazım
Su anda 2007 de yapılan başvurular bile sonuçlanmamis durumda. -
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese Merhaba,
2020 yılında tüm belgelerim NVC tarafından onaylandı.Fakat F4 bulteninde ilerleme olmaması sebebiyle ve bu ay itibariyle pasaportumun bitiş süresine 6 ay kaldıgı icin pasaportu yeniledim.Bu durumda NVC ye mail atıp form üzerinde tekrar güncellemek gerekir mi? boyle yaparsam yeni bir belge kontrol süreci baslayacak ki su anda 6 ekim 2021 e bakıyorlar muhmelen randevu verilmeye başlayınca yetismeyecek. Alternatif olarak randevu belirlendikten sonra eski pasaport ile beraber yeni pasaportu alıp işlemlere onun üzerinden devam etsem olur mu? simdiden teşekkurler -
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@oprmngr konsolosluğa yazıp ds260 i yeniden açtırıp düzeltebilirsiniz. Varsa eski pasaport ile sağlık kontrolüne ve konsolosluğa gidin orada değiştiriyorlar.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mromersahin zaten Amerika dan başvuru yapılıyor. Başvuruyu siz değil Amerikan vatandaşı kardeşiniz yapıyor. Orada başvuru yapıldıktan sonra 17 sene kadar dosyanızın aktif olmasını beklemeniz gerekiyor dosyanız aktif olduktan sonra işlemleri konsolosluk yada amerikadan halledebilirsiniz. O kısım en kolay kısmı
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@accountant ds160 doldururken başvurunuz varsa yazmanız gerekiyor. Aksi bir durumda yanlış beyandan dolayı vizeniz reddedilebilir.
Emre Pars tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huseyin_tsn size ve başvuru sahibine yolluyorlar. Mesela dosyanıza eşinizi de eklediniz ona da mail gidiyor. Eğer mail adresiniz güncel değil ise asknvc ye yazıp email adresinizi güncellemeniz iyi olur
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Evet yenileseniz iyi olur çünkü o belgeler teknik olarak 6 ay geçerli. Banka dokumani Tapu vs sormuyorlar. Ama ben her ihtimale karşı diye götürdüm. 2 dosya yaptım. Birisinde gerekli belgeler diğerinde isterlerse diye götürdüklerim. Bana, kuzenime ve bir arkadaşıma o belgelerin hiç birisini sormadılar.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@oprmngr eğer aklınıza takılan birsey varsa sorabilirsiniz. Hayırlısı olsun.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@oprmngr bize hiç diploma sorulmadi.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@oprmngr benim işlemler tamamlandı. 6 ay oldu geleli.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yusuff28 21 yaşından gün alınca ne yazık ki vize almanız mümkün değil. İzleyeceğiniz yol söyle olacak Anneniz greencardini alacak. Sonra buradan size F2B kategorisinden başvuracak. Ama bu işlemler min 10 sene sürer. Şu anda 2017 başvurularına bakıyorlar.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@CaliGirl-0 eğer ds260 formunu doldurduktan sonra değişen adres, iş, pasaport gibi bilgileriniz varsa konsolosluğa mail yollayıp formda güncelleme yapacağınızı bildirmeniz iyi olur. Eğer değişiklik yoksa güncelleme de yapmasanız olur.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@accountant ds160 doldururken başvurunuz varsa yazmanız gerekiyor. Aksi bir durumda yanlış beyandan dolayı vizeniz reddedilebilir.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hardwell Amerika icinden yapılan, başvuruya hızlandırma talep etseniz belki yapılabilirdi. Ama NVC de sıra bekleyen dosya için hızlandırma imkansıza yakın bir ihtimal.
-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhabalar, vize görüşmesinden sonra eşimden 1997 yılındaki boşanma kararını istediler. Adliyede dosyayı bulduk ama karar okunmaz ve tahrip olmuş. Bu durumda nasıl bir yol izlememiz lazım.