bu süreçte trainee olduktan sonra en sıkıntılı adım trainee evresini atlatmak için supervisor mentor bulmak. internette ne yazık ki tanıdık falan bulmazsanız bu evreyi atlatmanız çok zor denmiş. eğer olur da bir gün burada ABD'de bu işi yapan birisi bu yazdığımı okursa belki iletişime geçeriz. 🙂