selamlar arkadaşlar, DS160 formunda istanbul seçip, Ankara'dan randevu alıp gidersek sıkıntı yaşar mıyız? Daha önce deneyimleyen bir arkadaş oldu mu acaba?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
E
ekolik tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (L) Şirket İçi Transfer VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
selamlar, şu an bu vizeye şirketim aracılığıyla başvuruyoruz. Ocak başında Austin'e taşınıyor olacağım, süreçle ilgili sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyor olacağım.
Sevgiler.