Napalim hocam işsiz gucsuz olsak tutalim gidelim orada yasayalim ama kaybedecek zamanimiz yok,cikarsa da bi yolunu bulacagiz artik bende bilen birine sorayim belki konsolosluga. Ayrica bende onu diyorum Türkiye'de aldigim egitimi orada tanitmak icin board sinavlarina girmem gerekecek ondan once uzmanligi yapip bitirmem lazim. Amerikada yasayip calismayacagim demedim sadece zamana ihtiyacim var diyorum once kariyerimi olusturmam lazim doktor olmusum vatandaslik icin gidip pizzacida ikibucuk sene harcamak istemiyorum
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
D
dtsbp tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorundaYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorundaYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@vecihi yalniz.uzmanligi tanitmak icin ayrica sinav var diye biliyorum.emin misiniz? Ben aslinda turkiyede kariyerime devam etmeyi planliyorum.ama amerika vatandasligi da istiyorum
-
RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorundaYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dogru diyorsunuz ama gerçekçi olmak lazim orada egitim tamamlamak icin birikim gerek ve bu bende yok
-
RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorundaYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sanirim once vatandasligi alip sonra turkiyeye geri donup kariyerimi tamamlayacagim kararim bu sekilde
-
RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorundaYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells uzmanlik yapmadim henuz demek diploma geciyor bu cok iyi uzmanliga da amerikada devam edebilirim.demekki