• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. dtsbp
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 5
    • İleti 25
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    dtsbp tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorunda

      Napalim hocam işsiz gucsuz olsak tutalim gidelim orada yasayalim ama kaybedecek zamanimiz yok,cikarsa da bi yolunu bulacagiz artik bende bilen birine sorayim belki konsolosluga. Ayrica bende onu diyorum Türkiye'de aldigim egitimi orada tanitmak icin board sinavlarina girmem gerekecek ondan once uzmanligi yapip bitirmem lazim. Amerikada yasayip calismayacagim demedim sadece zamana ihtiyacim var diyorum once kariyerimi olusturmam lazim doktor olmusum vatandaslik icin gidip pizzacida ikibucuk sene harcamak istemiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      dtsbp
    • RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorunda

      @vecihi yalniz.uzmanligi tanitmak icin ayrica sinav var diye biliyorum.emin misiniz? Ben aslinda turkiyede kariyerime devam etmeyi planliyorum.ama amerika vatandasligi da istiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      dtsbp
    • RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorunda

      Dogru diyorsunuz ama gerçekçi olmak lazim orada egitim tamamlamak icin birikim gerek ve bu bende yok

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      dtsbp
    • RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorunda

      Sanirim once vatandasligi alip sonra turkiyeye geri donup kariyerimi tamamlayacagim kararim bu sekilde

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      dtsbp
    • RE: Greencard kazananlar amerikada ne kadar yasamak zorunda

      @crazycells uzmanlik yapmadim henuz demek diploma geciyor bu cok iyi uzmanliga da amerikada devam edebilirim.demekki

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      dtsbp
    • 1 / 1