@A-Samoglu bir çalışan size sponsor olamaz maalesef
Dream Street tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@A-Samoglu Akraban olmasına veya Abd vatandaşı olmasına da gerek yok şirket sahibi vergi mükellefi biri ise sana sponsor olabilir prosedürü de cok basit böyle bir niyetin varsa f1 vizesi ile abd ye git yüz yüze sözlü mülakatlara girmen gerekli greencardın çıkıncaya kadar da f1 süreni uzatırsın orada (Tüm söylediklerim eğer sen tanımadığın iş verenler ile bu işi yürüteceksen ) Tanıdığın bir insan ise mülakat vs gerekmez. Yazılım şirketleri de online yapar sonrasında yine de gitmen gerekir abd ye bilgine Selamlar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Oturacağım eve ,çalışacağım işe kadar hazır fakat çıkmayınca çıkmıyor
Umudumu hiç yitirmedim..DV2024 için başvurumu yaptım bekliyorum. Herkese bol şans şimdiden -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene umarım her şey çok güzel olacak. Güzel bir editleme yaparım umarım bu post a
herkese iyi şanslar -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Jackhead tamamı ile şans desek daha dogru olur

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaşlar gerçekten bilen bir arkadaştan rica ediyorum yardımını ,geçen sene başvurduğum fotografımı yükledim otomatik elenir miyim ? 1 senelik yani
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Hyller haklısınız fazla yorum yapmısım. ama hepimizin kendimize nasıl iyi seyler düşünüyorsak baskası hakkında da aynısını düşünmemiz gerektiği burada ki insanların %99 u aydın insanlardır eminim ki.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
millet ne garip ya ona cıkmasın bana cıksın kimseye söylemeyim kafası ,ne kafası acaba ?
zaten şansın düşük bırak başkaları da denesin ? bu kadar mı berbat haldesin.
ben şahsen çevremde ne kadar insan varsa hepsine yardımcı oldum çevirmenliklerini yaptım facetime üzerinden bu kadar kindar ve nefret dolu olmayın..
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
trump seni cok seviyorum buddy al beni .d
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
atarsa honolulu günaydın .d
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın ileri görüşlü arkadaşlarım

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın arkadaşlar.. bir gün daha geride kaldı

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın herkese... Benjamin grandpa seni çok özledim

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın arkadaşlar..her şey güzel olacak

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın herkese bir gün daha yaklaştık..