• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. donquijote
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 13
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    donquijote tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Merhabalar,
      sürece çok uzak kaldım. başvuru henüz başlamadı değil mi?
      net bir tarih var mı acaba?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      4.defa başvurumu tamamladım. her geçen sene istek azalıyor ancak yine başvuruyu tamamlıyorum. yılbaşı piyangosu gibi küçük bir zaman dilimi ufak bir heyecan ve hayata tutmak için küçük bir sebep oluyor ama sonrası yıkım. bakalım bu sene o sene mi göreceğiz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @ayvalik10 hocam merhabalar. evde çektiğim bir resimim var. uygun olup olmadığına ikna olmadım. sizden rica etsem kontrol etmeniz mümkün mü? mail adresinize göndersem eğer sorun olmayacaksa...

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      arkadaşlar merhaba. 3.senem olacak. bu yıl en isteksiz olduğum yıl. geçen sene kullandığım fotoğraf ile katılsam ne gibi bir durum olur? fotoğrafçıya gitmek istemiyorum, evdede uygun şartları sağlayamam ne dersiniz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası
      1. başvurumda yine has not been selected yazısı ile karşılaştım. İlk başvurduğum heyecan zaten yoktu. Seneye başvurur muyum? Emin değilim ama her sene başvuru heyecanıda, kazanamayınca gelen hüzünde azalmaya başladı bende.
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      önlerden yerimizi alalım her ihtimale karşı...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Daha önce vize başvuru süreciyle alakalı sürece dair olan odayı okumamıştım. Bugün göz atınca meselenin GC çıkması değil, düşük CN ile çıkması olduğuna bir defa daha kanaat getirdim. Görüşmeye gidemeyip GC çıkmasındansa, hiç çıkmaması belki daha olumlu birşey diye şimdiden kendimi telkinlemeye başladım. Büyük ihtimal sonuçlara yarın bakarım zira zaten bakmak pek mümkün olmayacak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @sytahmt sanırım kendimi yanlış ifade ettim. İngilizce bilme şartı diye bir konudan demek istemedim. İngilizce bilmeyen bir insan niçin bu kuraya katılıyor demek istedim. tabiki isteyen herkes başvurabilir ancak insanın biraz da iç sorgulama yapabilmesi lazım ben bu kura katılıyorum ancak çıkarsa gidebilir miyim diye. Çıkıp gitmeyen insanların büyük bölümünü bu tarz eksikliklere sahip olanların oluşturduğunu düşünüyorum. tekrar edeyim, umarım hakkını verebileceklere çıkar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @USA 3 yıldır başvuruyorum, bu forumu daha uzun zamandır takip ediyorum ilk defa yazmak geldi içimden. Kazanıp gitmemek bu tarz kuralarda diğer katılımcılar için en büyük kötülük. Tabi kişinin hür iradesine karışmak bizim görevimiz değil ancak hakkı yenilen insanlar olarak üzülmüyor değiliz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      henüz fotoğraf çekilmedim ve büyük ihtimalle fotoğrafçıda çekilip öyle başvuracağım ancak burada okuduklarım ile şöyle bir kanıya vardım, büyük ihtimalle harita üzerinde Amerikanın yerini gösteremeyecek, İngilizce bilgisi olmayan, vasıfsız insanlara çıkacak. Okuduklarım sonrası resmen sinir krizine girdim. İngilizce bilmeyenler, prosedürler hakkında en ufak bilgisi olmayan insanlar başvuruyor. Pasaport zorunluluğu ile hiç değilse bu tarz insanların bir kısmı başvuramıyordu. Bu sene 3.defa başvurmuş olacağım ancak en heyecansız ve hiçbir bekletiye giremeyişim bu seneye denk geldi. Umarım gerçekten hakkını verebilecek insanlara çıkar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @adgercu Bilgi için teşekkür ederim. Zaten formu doldurmaktan yana bir sorunum yok ancak insanın aklına şüphe düşüyor böyle yazıları görünce. Acaba resim konusunda ne düşünüyorsunuz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      arkadaşlar merhabalar. Twitter'da şöyle bir bilgiye denk geldim "Kendi başına başvuru yapanların %70'den fazlası başvurunun ilk aşamasındaki şekilsel incelemede geçersiz sayılıp eleniyor." bu ne demek ve doğru mu? Benim aklımda hep resimden kaynaklı bir soru işareti var, geçen sene fotoğrafçıda çekildim ama bu sene kendim mi çeksem diyorum nedir tavsiyeleriniz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      2 senedir epey canım sıkılıyor şu malum uyarıyı almaktan. İlk sene çok önemsememiştim ama bu sene epey koydu. Son defa 2024 için başvuracağım ancak yine hüsran olacak sonu. Başka bir yol mu aramak lazım acaba? Şans ile gidebilmek için yeteri kadar şanslı değiliz demek ki...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      donquijote
    • 1 / 1