Benim öyle bir amacım hiç yoktu olmadı
ama girişteki memurlar inanmadılar bana sanırım bir daha ki girişte sıkıntı yaratırlar mı onu merak ediyorum açıkçası
denizli2020 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgasıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgasıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@yeuxdisent bu sorunu başka yaşayan var mı acaba ?
-
RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgasıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
J1 ile 2019 yılında normal bir şekilde vize süresi bitmeden giriş çıkış yapmıştım.
Şu damgaları geçen ay New York’tan girerken pasaporta basıldı
-
RE: ABD'ye girişte gerekenlerZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Pasaportta no eos/no aos/no cos damgası. Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden
-
RE: ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgasıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden
-
ABD'ye girişte pasaporta vurulan "no EOS no COS no AOS" damgasıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Daha önce j1 olarak gittiğim abd’den geçen sene b1/b2 vizesi aldım geçtiğimiz günlerde ülkeye giriş yapmaya çalışırken polisler tarafından sorguya çekildim ve pasaportumda başlıkta belirttiğim damgalar var. Sormak istediğim şey bir daha ülkeye girişte sorun yaşar mıyım ? Bu damganın pasaportta olması avrupa ülkeleri için vize almam da sıkıntı yaratır mı ? Teşekkürler şimdiden