
Merhabalar ustraveldocs profilimi geri Türkiye ye taşımak istiyorum ve bunun için mail attım ama böyle bir karşılık aldım pasaport numaram aynı olmasına rağmen uid diye bahsedilen numarayı nerede bulabilirim bilgisi olan varsa sevinirim

Merhabalar ustraveldocs profilimi geri Türkiye ye taşımak istiyorum ve bunun için mail attım ama böyle bir karşılık aldım pasaport numaram aynı olmasına rağmen uid diye bahsedilen numarayı nerede bulabilirim bilgisi olan varsa sevinirim

Merhablar traveldocs kaydımı yapmak için profil oluşturdum dosyamı hong kongtan ankaraya taşımıştım burada ülke olarak halen hong kong gösteriyor Ankarayı seçtiğimde ise aşağıda ki hata ile karşılaşıyorum bunu düzeltmem için ne yapmam gerek hong kong şekli ile oluştursam sıkıntı olur mu destekleriniz için şimdiden teşekkürler
@gucarslan Hayırlı günler pasaportum değişti o sebeple birde okul bilgilerim ile ilgili bir değişiklik gerekiyordu ulaşmayı başardım bugün desteğiniz için sağ olun formu submit ettim tekrar dosya kapatılsın diye mail atmama gerek var mı acaba bilginiz varsa cevaplarsanız sevinirim iyi günler dilerim
Merhabalar 1 nisanda Ankara da görüşmem var ds260 formunu açtırmam lazım ama ne yaptıysam cevap alamadım nasıl bir yol izlemem lazım yardımcı olursanız çok sevinirim. Maillere dönüş alamadım bu hafta hiç neyi yanlış yapıyor olabilirim
Merhabalar 1 nisanda Ankara da görüşmem var ds260 formunu açtırmam lazım ama ne yaptıysam cevap alamadım nasıl bir yol izlemem lazım yardımcı olursanız çok sevinirim. Maillere dönüş alamadım bu hafta hiç neyi yanlış yapıyor olabilirim
Merhabalar 1 nisanda görüşmem var pasaportum yenilendiğinden randevu almamıştım unganlardan ve şimdi bütün günler dolu ne yapmam gerekiyor arasam yardımcı olurlar mı veya randevu bulamadığı mı belirtsem görüşme günü sorun yaşar mıyım?
Herkese hayırlı geceler unganlardan randevu oluştururken kategori olarak Immigrant mı seçmemiz lazım yoksa diversity mi arkadaşlar şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Herkese hayırlı geceler unganlardan randevu oluştururken kategori olarak Immigrant mı seçmemiz lazım yoksa diversity mi arkadaşlar şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Öncelikle herkese merhabalar benim görüşmem Ankara da 1 Nisana planlandı arama yapsam da bir deneyim bulamadım green card çekilişi sırasında fotoğraf çekindiğimde tesettürlü değildim ve yakın zamanda tesettüre girdim bu yüzden de kccye mail attım herhangi bir bildirim yapmam gerekli mi yoksa mülakat günü yeni fotoğraflarım ve pasaportum ile gitsem yeterli olur mu diye o taraftan sadece mülakat günü belgeler ile gitmeniz yeterli cevabı aldım Ankaraya mail attığımda ulaşamadım bu konuyu oraya da sormak istiyorum ve ya deneyimi olan dostlar varsa benimle paylaşırsa sevinirim hayırlı günler dilerim.