Arkadasa cikmamis((((
delikadir54 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2022 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2 sefer basvurdum cikmadi)))).. abim ingiltereye yerlestigi icin artik green card ciksada gidemeyecegim icin basvurmadim busene... cikanlara hayirli olsun.. cikmayanlar yilmasin saglik olsun derim... bir arkadasa basvurdum yogunlukdan dolayi giremiyorum siteye... nasipse eylul gibi ingiltereye gidecegim...
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben bu sene kazanamadim ve soyle birsey dusunuyorum... evet bu sene kazanamadim ama seneyeki cekilisi kazandim zaten diyorum... ve sadece gun sayiyorum...kazanipta gun sayanlar gibi.. ama suda var gundelik yasantimdaki meskuliyetler bana yetiyor zaten zaman geciyor yani surekli gun saymaya gerek yok

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells 18 olan ney forumdaki sayisimi?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kazanan arkadaslari cani gonulden tebrik ederim.. Allah tamamina erdirsin . Hersey gonlunuzce olsun...
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Varsin greencard cikmasin .. saglik olsun sizlerin cani sagolsun.... vesselam
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Insanlar bayabir uzuldu... benim icin uzuntu yok cunku yas zaten olmus 40 ... genclikde gidiyor zaten ... ama omrum oldugunca basvuracam....
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Banada cikmadi ve kanada olayini dusunsemmi diyorum... 2 defa gezmeye gitmistim kanadaya ve 2025 yilina kadar turist vizem var. 9 yada 10. Aylarda bir tanidik vancover da bir sirketin basina gecme durumu var ve benim icin LMO ya yani isde sponsor olma durumu var ... bilmiyorum acaba kanadayi denesemmmi uzun soluklu...?????
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Tayfun-Durkaya uzuldum sizin adiniza
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Safak sayiyorlar aboooooo)))))))
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Amerikan vatandasi hatun var demisti kazanamazsan soyle bana davetiye atayim sana gel buraya... zaten gidersem direk evlenirim... ama su var ben 40 yasindayim o 60 yasinda)))))))
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bence beklememek lazim ise guce bakacaksin basvurunuda yapacaksin ama baslanmayacaksin bu ise....
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mehmet-JS oyle hata veriyor bazen . Bendede oyleydi ama sonunda kazanamadim
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
3 kisiye basvurdum 3 umuzude cikmamis
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Gc sitesi kasmaya basladi
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ne kadar buyuttunuz beeee....
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Green cardmi aciklanacak bayrammi var belli degil