Tüm başvuru sahiplerine bol şans dilerim tekrar. Umarım gitmeyi gerçekten isteyen kişiler kazanır bu lotoyu.
darkred tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın, merhabalar,
Başvuru tarihi yaklaşıyor bizde yerimizi alalım konuda.
İlk başvurduğum sene çok ümitliydim ama ümidim kırılıyor giderek.
Özellikle Amerika'yı gidip gördükten sonra gidememek daha çok üzüyor insanı.
Herkesin şansı bol olsun.
-
RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@caglaror Amerika'ya gitme sebepleriniz ? içinde söyledi:
Bu bağlantıdaki içerik sanırım en iyi bu başlık altında yer alır: https://www.gazeteduvar.com.tr/kitap/2018/10/18/bu-ulkeden-gidenler-ve-kalanlar-anlatiyor/
Gitme nedenim kesinlikle ekonomik değil. Daha önce birçoklarımızın yazdığı gibi sosyal nedenler. Yazının içinde geçiyordu şu cümle ve aslında en büyük neden ;
artık kendimi buraya ait hissetmiyor oluşum ... -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Safları sıklaştıralım cemaat epey kalabalık

-
RE: Forumun Grup Sistemi Aktive Edilmiştir!Yeşilkart Forum'a Özel içinde yayımlandı
Elinize sağlık güzel çalışma olmuş

Umarım 5 yıldızlık olmadan ABD'den yazmaya devam ederiz

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Bol şanslar diliyorum.
Bu akşam 19:00'dan sonra aramızdan bazıları hayatlarına yeni bir yön verecek ve bu geceyi uykusuz geçirecek

İnşallah kazananların aramızdaki sayısı çok olur.
-
RE: ABD'deki Turk Youtuber tavsiyeleriSosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
Can çolpan'ın neredeyse tüm videolarını izledim birkaçı hariç. İçerik ve anlatım dili olarak tam istediğim kıvamda videolardı. Hiç sıkılmadan saatlerce izlemişliğim var. Birçok şey öğrendim Amerika'da yaşam ile ilgili. Kanalını kapatmasına cidden üzüldüm. Yeni video eklemese bile umarım kanalı yeniden açar ve ilk çektiği videolardan insanlar faydalanmaya devam eder.
Kadir abiyi zaten severek izliyoruz
Kendiside söylemiş ahh birde mikrofon alsa tam olacak 
-
RE: DV2020 Kaybedenler Kulübü (Kulüp Üyelerine Özeldir)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Henüz sonuçları görüntüleme imkanım olmadı, siteyi birtürlü açamadım. Kazananlar konusundan ziyade bu konu bana daha yakın geldi şimdiden buralarda yerimi alayım istedim.

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhabalar geçen aralık ayından itibaren siteyi takip ediyordum. Bugün ilk kez başvurumu yapmamla birlikte üyelik açtım. Bu senenin büyük kısmını bu konuyu takip ederek geçireceğiz öyle görünüyor. Herkese bol şans.
-
RE: 6 Kasim 2018 ABD ara secimleriGündem içinde yayımlandı
@lordbolton başka bir konuda @wargrider bu şekilde bir açıklama yapmış.
Aşağıdaki konu başlığından inceleyebilirsiniz.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1406/abd-de-polislik/12@wargrider ABD de Polislik içinde söyledi:
Anchorage AK, New Orleans LA, Los Angeles CA, Hawaii Metropolitan HI, Colorado Springs CO. Buralarda green card sahibi olarak polis olma hakkınız var. Genel şartlara gelirsek, Lise Mezunu olmak, test sınavında yeterli puan almak,fizik kabiliyet testi koşu şınav falan, uyuşturucu kullanmamış olmak (esrar 3 yıl, eroin kokain vs 10 içinde kullanmamış olmak) bazı suçları hiç işlememiş olmak.son olarak yalan makinasına bağlı şekilde mülakat. (Esrar için Uyuşturucu süreleri değişken.)
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bende @lordbolton gibi düşünüyorum. Milli piyango bileti alırken bile para ödüyoruz. GC Piyangosu içinde bir bedel ödenmeli ki niteliksiz başvuru yapılmasın, çıksada gitmeyi göze almayacak insanlar başvuru yapmasın en önemlisi Hayali Olmayanlar en baştan vazgeçsin. Başvuru ücretsiz olduğu müddetçe öylesine başvuru yapanlar herzaman olacak ve kimsenin onlara başvurma demeye hakkı yok maalesef.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkesin yeni yılını kutlar, başta sağlık olmak üzere mutluluk ve huzur dolu günlerin yeni yılda sizlerle olmasını dilerim.
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bende yeni kontrol edebildim. Has not been kervanına katıldım. Seneye tekrar deneyeceğim. Çıkan arkadaşları tebrik ederim. Önemli bir şans ve umarım iyi değerlendirirler.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Valla askerde bu kadar şafak saymadık

Hayır gezmeye de gidemiyoruz malum dolar kuru sayesinde. Dolar ucuz olsaydı nefsimizi körlerdik

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvuruya 4 ay, sonuçların açıklanmasına da 11 ay varmış

Sayılacak gibi değil valla.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu pasaport işi bile, öylesine başvuran birçok kişiyi elemeye yetecektir.
Yerinde bir karar olmuş

Hazır 10 yıllık yeni pasaport çıkartmışken

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Youtube'dan amerika videoları izlemeye başlanyanlar beri gelsin

Ekim'e az kaldı heyecan yaratıyorum kendime

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son 24 saat kala eşim ve kendi adıma başvurularımı tamamladım.
Herkese bol şans dilerim.
-
RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2016 yılında Amerika seyahatimden sonra başvurmayı düşünmeye başladım. Ancak greencard çıkarsa ekonomik olarak karşılayamayacağım için 2020 yılına kadar başvuruda bulunmadım. İlk yıl kazananlar kulübünde olacağımıza çok inanmıştık eşimle ama olmadı. 2 yıldır başvurularımızı sürdürüyoruz. İnşallah bize de bir gün çıkar.
-
RE: Rengi kisiden kisiye degisen elbisenin kardesi: crocs terlik...Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Valla bende beyaz gördüm onu işaretledim
