Merhabalar Forumda O Kadar Absürt Absürt Cahil Cahil Sorulardan Sonra Artık Bir Karar Lazım Çünkü Bu Sefer İş Ciddi Gerçekten İlgilenen Tüm Herkesle Yürekten Teşekkürler.
Sorum Şudur Kanada mı Daha İyi Amerika mı ? Kıyasalamasını Yapar Mısınız İnternetde Bulduğum Kaynaklar Çok Vasat Ve Burada Bilgin İnsanlara Sormak İstedim Yani Eğitim Rahatlık Ücretler ( Not : Forumdan Bakın Demeyin Hepsine Baktım Sadece Bir İnsanın Ağzından Öğrenmek Daha Farklı Market , Teknoleji fiyatları vs ) ( +6.000$ ) Güvenlik , İnsanları vs vs.
edit: umarım doğru yere açmışımdır.