Yaklaşık % 20 gibi bir artış var anladığım kadarıyla . Aylık olarak bu enflasyonu gören , yaşayan bir Türk'ün gözünü korkutmamalı bence 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
D
d8ywalker tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı