@Famel teşekkür ederimmmm
Ceren Ozbek tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Az önce benim ve eşimin greencard onayı geldi buarada eşim f1 vizesini kaybetmiş ve iltica başvurusu yapmıştı herkes bize olmaz diyodu bugün bu haberle belki diğerlerine de umut olur
umarım herkes bugün itibari ile güzel haberi alırDosya Numarası: 2023EU27XXX
Dv fee payment: 18/05/2022
Dv fee receipt notice: 07/06/2022
NOA letter received : 24/03/2023
Biometrics notice : 12/04/2023
Bio scheduled date: 28/04/2023
EAD received date: 03/08/2023
SSN received date: 04/08/2023
RFE recevied date: 04/08/2023
Green Card approved: 19/08/2023 -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Yeni haber az önce geldi benim ve eşimin kartı interviewsız onaylandı buarada asıl talihli benim eşim f1 vizesini kaybetmişti ve ilticaya başvurmuştu bize herkes avukat dahil çıkmaz demişti ama ona da çıktı çok şükür umarım herkese güzel haberler gelir
Dosya Numarası: 2023EU27XXX
Dv fee payment: 18/05/2022
Dv fee receipt notice: 07/06/2022
NOA letter received : 24/03/2023
Biometrics notice : 12/04/2023
Bio scheduled date: 28/04/2023
EAD received date: 03/08/2023
SSN received date: 04/08/2023
RFE recevied date: 04/08/2023
Green Card approved: 19/08/2023 -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Figen mulakat almadim RFE gondwrdiler evliligimi kanitlamam icin 1 hafta olmustur gondereli bekliyorum detaylari AOS adi altinda yazdim ben EAD ve SSN mi de aldim RFE ile ayni gun bakalim ne zaman donecemler senator e de yazdm bu arada bana birkere form alindi tesekkurler yazdilar baska da geri donus yapmadilar.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@lumos merhabalar teşekkürler cevap için fakat ben başka bir yazı yazmıştım yine AOS adı altında fakat cevap alamadıgım için sildim o başka bir iletiydi bu gönderdiğim başkaydı evet
önemli değil ama cevap için teşekkürler ... umarım bende dahil olmak üzere bekleyen herkes kavuşur .. -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhabalar ,
Ben buraya hep yazmıştım fakat yanıt alamadım hiç bu yüzden sadece bazı arkadaşları bilgilendirmek amaçlı yazacağım.2024 talihlileri de buraya yazıyor sanırım ayrı bir sayfa açılmamış bu yüzden aşırı karışmış form. Bazı arkadaşlar EAD ve SSN gelmiyor önden demişler fakar bana önden geldi . Fakat mülakat günü gelmedi bunlar geldikten 1 gün sonra da RFE gönderdiler SSN imle beraber geldi bu da evliliğimi kanıtlamamı istediler çünkü ben GC çıktından sonra evlendim ve eşimin ödemesini daha sonradan yapmıştık bu yüzden.. RFE nin üzerine "final desicion" yazmışlar bilmiyorum belki interview ile gelir belki interviewsız ( bu arada NEWARK/NJ ofisine bağlı evraklarım ) eğer daha detaylı bilgi almak isterseniz çünkü bizler dışında başka ülkeden AOS yapanlarda var ve çok fazlalar diğer yanancıların form sitelerine ve deneyimlerine bakmanızı öneririm ben genel olarak oraya bakıyorum ve bazı avukatlar oraya video ile cevap koyuyorlar.. yani sizler için farklı deneyimler görmek daha iyi olur diye söylemek istedim. Umarım hepimiz en yakın zamanda olumlu sonucu alırız. Ama şunu söylemeliyim ki bazı ofisler geç dönüş yapabiliyorlar hatta 1 gün öncesindne bile arayıp çağırabiliyolarmış avukatım ve avukatım dışında çok fazla para döktüm burda ki herkese o yüzden bilgim şu ki (hepsi aynı şeyi söylüyor ve herkesin deneyimi farklı) fiscal year ın bittiği tarihe kadar ve belgelerinize kadar herşeyi çok iyi biliyorlar o adamların ne kadar beklediğimiz açıkcası umurlarında değil yani bu adamlar takiplerini yapıyorlar o yüzden bence içinizi ferah tutmanız ve çok fazla düşünmemeniz . Bende bu belgelrrim gelmeden önce çok düşünüyordum ve bana avukatım dahil herkes bu kadar düşündüğün zaman takılıyor dosya ama düşünmeyen rahat olanlara da hemenn geliyor demişti. Evraklarımı aldıgım gün kafamdna GC olayını cıkardım RFE geldi inşallah devamı da gelir diye düşünüyorum. Ama avukatım ve diğer kişiler dhail olmak üzere Newark ofisi genel olarak son aylarda calısmaya baslıyormus Ağustos itibari ile çalışmaya başladıklarını gördüm açıkcası.. diğer sayfalarda exceller var ve başka ülkelerden bir sürü insanlar buraya deneyimlerini ve tarihlerini yazıp kpymuslar oralarda kendi eyaletiniz ne kadar calısıyor görebiliyorsunuz.. hepimize bol şans olsun ve ne olursa olsun son ana kadar umudunuzu kaybetmemeniz dileğiyle.Dosya Numarası: 2023EU27XXX
Dv fee payment: 18/05/2022
Dv fee receipt notice: 07/06/2022
NOA letter received : 24/03/2023
Biometrics notice : 12/04/2023
Bio scheduled date: 28/04/2023
EAD received date: 03/08/2023
SSN received date: 04/08/2023
RFE recevied date: 04/08/2023
Mülakat Tarihi :
Green Card : -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar arkadaşlar,
Ben adjustment yaptım çünkü Amerika'da F1 statüsü ile duruyorum. Sormak istediğim bir durum var görüşmelere giren arkadaşlar var alanlar var herkesi öncelikle tebrik ediyorum. Ben durumu pek anlayamadım Martta evraklarımı gönderdim parmak izimi Nisan da verdim fakat sonrasında bir action alamadım case den bu durum sıralamaya göre mi gidiyor biliyor musunuz? Yani adjustment da 27 bin ve sonrası alan var mı? Durum şuanda neye göre ilerliyor yada bilen var mı?
Dosya Numarasi: 2023EU27XXX
Recept notice for fingerprint : 01/04/2023
Fingerprints were taken: 28/04/2023