merhabalar 2023 şubatta red aldım Konlosluk görevlisi neden tek başına gidiyorsun ordan red yediğimi düşünüyorum buna istinaden bu sene eşimle cocuğumla beraber başvuru yapmak istiyorum Ailecek aynı güne aynı saate randevu alabiliyor mu ? yoksa ayrı ayrı mı alınıyor ayrı ücret mi alınıyor? internete bulamadım Bilgisi olan var ise memnun olurum Teşekürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
C
cengiz1155 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DS-160 formu (turist vizesi için aile başvurusu)Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı