ANKARA MÜLAKAT DENEYİMİM
öncelikle herkesin bildiği gibi sıra olup içeriye alındık ben 330 dolarlık ödemeyi karttan yapmayı planlıyordum ama ordaki görevli ziraatten kabul etmediğini bazen ve kartın da şahsa ait olması gerektiğini söyledi (annemindi kart) bunun üzerine bana bir kart verdiler saat 10 a kadar gelmem gerektiği bir kart sonrasında ziraate gidip paramızı dolar yaptırıp geldik mülakata giriş sağladık belgeleri teslim ettim.
1- NEREYE GİTMEK İSTİYORSUN AMERİKADA?
2-TANIDIĞIN BİRİSİ VAR MI?
3-ÖĞRENCİLİĞİNİ BİTİRCEK MİSİN?
bana sorulan sorular buydu cevapladım ardından 221g kağıdını verdi süreci özetledi herhangi bir değişiklikde haber edeceğiz dedi.
Ben ardından görevliye tekrar mülakata gircek miyiz diye sordum o da hayır pasaportun yeterli olcak dedi.