Bu sabah interview icin mail aldim ama soyle bi sikinti var. Ortalama 2 bucuk yildir avustralya'da yasiyorum ve basvuru kodum EU degil, OC olarak geciyor. Gecen aylarda herkes interview icin cagirilmazsin falan demisti red sebebiymis.
Ama suan davet edildim gorusme icin. Sonucunun red olma olasiligi nedir? Boyle bi olay basina gelen var mi?
Bosu bosuna ugrasmam istemiyorum eger red alacaksam.
Tesekkurler...