Merhabalar
Bende dün gece çıktıgını ögrendim
3.basvurumdu. Forumu daha önce greencard çıkmış arkadaşlarımdan biliyordum forum sayesinde onlarda şuan amerikadalar bende yeni üyeyim artık
Tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacak case numaram 3XXXX haziran ayinda makine mühendisliginden mezun olacağım DS260 formunu doldurmak icin mezuniyeti beklemeli miyim? Lise diplomasi ile basvurursam son mezun oldugum okulun değişmiş olması vize/mülakat sürecinde sorun olur mu sizce..Tecrübelerinizi paylastiginiz için simdiden çok teşekkür ederim
.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
cancakir26 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı