• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. bytube
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 19
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    bytube tarafından gönderilen iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Eylül ayı için mülakat tarihimi aldım. ve dün de resmi evliliğimi yaptım. Konsolosluğa evliliğimi bildireceğim eşiminde kart alması için. sorum şu ki; Eşimin 2 yıl daha geçerli pasaportu var. Soyadı değiştiği için ona yeni bir pasaport çıkartmalı mıyız? yoksa kızlık soyadı ile geçerli olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells Konsolosluğa eşimi bildirmek ve formun açılması, formda da değişiklik yapılması, benim mülakat tarihimi etkiler mi?
      1-Herhalükarda bana verilen mülakat tarihi ve saatinde mülakata girebilecek miyim? (yani ptt kaydı ve doktor randevüsü işlerini ne zaman yapmalıyım)

      2-Eşimi bildirmek benim mülakatımı tehlikeye sokar mı?

      Vermiş olduğunuz kıymetli bilgiler için teşekkür ederim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @yilmaz Nişan nikah bol bol fotoğraflarımız var, mülakata gidebilirsek onları götüreceğiz.

      Başkan @crazycells mülakat maili geldikten 2-3 gün sonra evlendiğimi KONSOLOSLUĞA bildirmemi tavsiye etti. Mülakat mailini alınca biraz telaşlandım doğal olarak. Şuan için neler yapmalıyım yani kendim için: doktor randevusu, ptt işlemleri gibi işleri yapmalı mıyım? Kısacası ilk adım ne yapmalıyım diye sormak istedim.

      Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @yilmaz @crazycells

      Arkadaşlar merhaba, mülakat mailim geldi. maile tıkladım mulakat tarihini öğrendim. Bu sürece kadar, DS260 formu ve belgeler de hep bekar olarak yazdım kendimi. Fakat bugün resmi evliliği yaptım ve şansa bugün de mülakat mailim geldi. şu aşamada ne yapmam lazım. eşimin de green card almasını istiyorum. ilk adımım nasıl olmalı. bundan sonraki adımlara NASIL devam etmeli miyim? hepinize çok teşekkür ediyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar,

      "Required Entry Status Check for DV Submission" böyle bir mail aldım,
      içeriğinde şu şekilde yazoyor: (you have received this email notification to inform you that you have updates available at https://www.dvlottery.state.gov/ESC . Please log in using your confirmation number from your original application to complete further processing.)

      bu ne mailidir? ne yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells tamamdır. cok tesekkur ediyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @Hawkerx Tebrik ederiz. ne mutlu size..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @frozen tesekkur ederim

      mulakat tarihi aldiktan 1 hafta sonra mi haber etmeliyim. tam net bekleme suresi var mı, öncesinde yada sonrasında haber edilse bir sıkıntı olabilir mi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells evet, Ankara'daki ABD konsoloslugunda mülakata gireceğim.

      resmi evliliğimi yapacağım, mülakat tarihi aldıktan sonra konsolosluğa nasıl evliliğimi haber etmeliyim? Belge vs gibi şimdiden hazırlık yapmamı tavsiye ettiğiniz şeyler var mıdır. Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar Merhaba,

      Dosya Numaram: 2019EU29XXX evrak isteği maili sonrası evraklarımı gönderdim ve KCC evrak onay maili aldım. Şuan Eylül ayı içim mülakat tarihinin verileceği maili beklemekteyim. Muhtemelen 2 hafta içinde alacağım. sorum şu ki:

      Önümüzdeki haftaya kadar resmi evliliğimi yapacağım. mülakat maili bekliyorum. çünkü mülakat maili sonrası evlenmemi söylediler. Eşiminde kart almasını istiyorum. şu aşamada ne yapacağım konusunda çok tereddütlüyüm. Bur durumda

      1- Ne zaman resmi evliliğimi yapmalıyım.
      2- Eşiminde kart alması için nereye nasıl bir başvuru yapmalıyım
      3- Eşimin kart alabilme durumu nedir? bunun için neler yapmalıyım

      tesekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells merhabalar

      Eger İngilterede 6 aydan fazla kaldıysanız polis belgesi gereklidir diyor. belge isteme mailinde. bende 7 yıl önce 11 ay kalmıştım. ama polis belgesini henüz alamadım. ugrasıyorum. dolayısıyla maille de gönderemedim. diğer evraklarımı gönderdim ve onay maili aldım. bu belgeyi mülakata giderken mi götürmeliyim ya da belgeyi alır almaz mail mi atmalıyım. tesekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @frozen cok tesekkur ediyorum size.

      bir sorum daha olacak 😊

      Eger İngilterede 6 aydan fazla kaldıysanız polis belgesi gereklidir diyor. bende 7 yıl önce 11 ay kalmıştım. ama polis belgesini henüz alamadım. ugrasıyorum. dolayısıyla maille de gönderemedim. bu belgeyi mülakata giderken mi götürmeliyim ya da belgeyi alır almaz mail mi atmalıyım. tesekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @frozen (Records indicate you have submitted a complete and valid DS-260 application...) evet bahsettiğiniz mail gelmiş bana da. bilgi için çok teşekkür ederim.

      bir sorum olacak. belgelerimi gönderirken (doğum sertifikası) diye bir şey istiyorlardı. ben de e-devletten aldığım nüfus kayıt örneği gönderdim. bunların yanında adli sicil kaydı ve pasaporumun resimli sayfasını okunaklı bir şekilde gönderdim. bunlar doğru mudur?

      bugün ise nüfüs müdürlüğünden doğum sertifikası diye başka bir belge aldım. ben ise nüfus kayıt örneği göndermiştim bunun yerine. yanlış bir belgemi gönderdim. bugünkü aldığım belgeyi mi göndermem gerekiyor şimdi. nasıl yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells (Further DV Documents Required) ben bu şekilde bir mail aldım. bunumu kastediyorsunuz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @Sefa @cnpist 2019 talilhlisiyim. yani bu eylül ayında son bizimkisi. numaram ise 29 bin küsürlerde.

      o zamn ben şimdi mülakat tarihi maili mi bekliyorum. yapmam gereken bir şey var mı? mail geldikten sonra neler yapmalıyım.

      İginiz ve yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @bytube yazdigim yazi gozukuyor mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Merhaba Aekadaşlar,

      1-Geçen Hafta Perşembe evrak maili aldım ve dün evraklarımı gönderdim (sabıka kaydı, nufus kayıt ve pasaport fotosu) ardından hemen (Automatic Reply from KCC DV Documents) maili geldi. ve bugünde bugün bu adresten ( [email protected] ) Documents Received diye bir mail aldım. İçeriğide var. Bu tam olarak ne maili oluyor?

      Askerlik durumu ile alakalı bir evrak göndermemiştim. onuda bugün gönderdim ve ardından yine (Automatic Reply from KCC DV Documents) maili hemen geldi. burada hata yapmadım umarım. 2 mail göndermiş oldum. Arada da bu şekilde mailler geldi kafam karıştı. Bundan sonraki adım ne olacaktır?

      2- diğer bir sorum şu olacak: eğer başka ülkelerde 12 aydan fazla kaldı iseniz polis belgesi isteniyor. İngiltere için ise bu süre 6 ay. Ben Amerika da 4 yıl İngilterede ise 11 ay kaldım. bu durumda Amerika için polis belgesi göndermem gerekiyor mu? İngiltere için ise halihazırda bu ulkede kalmanın şartı var mı. yani 7 yıl önce kalmıştım. onun içinde bir polis belgesi gerekiyor mu? Evrakları mail ile gönderirken bunlar ile alakalı hiç bir şey göndermedim. Ne yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      bytube
    • 1 / 1