• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. burhankaya55
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 8
    • Konu 1
    • İleti 9
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    burhankaya55 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almak

      Vermiş olduğum bilgilerimde yalan beyan yoktur sonuçta sizinle görüşme yapan kişiler profosyenel kişiler yalan konuşarak kişi ancak kendini kandırabilir. Mesela örnek ilkokul mezunsunuz ama bir terzi dükkanı ısletiyorsunuz sizce alabilirmisiniz vizeyi asla....

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almak

      Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almak

      2018 mayıs ayında kazandıgımı ögrendikten sonra uykusuz geceler başladı ilk etapta çok sevindik ailem ile birlik de sonra nasıl yapabiliriz diye araştırdık bütün araştırmalar sonunda kime sorcak kimden akıl alsak hep olumsuz şeyler duyduk yani lise mezunu olmadan green card çıksa bile gidemezsin denildi hatta sen bu işi unut çıkmadı diye düşünmeye başla diyenler oldu.ama gerçe şu ki green card bana çıkmıştı internetten ve bu forum sitesinden bir çok deneyim okudum ama bana uyan benim gibi giden sadece bir kişi vardı rasim abi ona ulaşmak için bütün sosyal medya hesaplarında ismini arattım ama bulamadım hali hazırda kullandıgı bir facebook adresinden deneyimini paylaşmıştı bir çok mail attım ama cevap alamadım sonra bu iş olmayacak herhalde dedim ds260 formunu doldurmama kararı aldım..benim gibi giden biri ile konuşup ne yapmam gerektigini ögrenmem lazımdı.. ve günler sonra bir mesaj aldım rasim abiden ve sonra ne yapmam gerektigini ögrendim ve onun yaptıgı gibi kendimi hazırladım ve 1 haftalık bir AP sürecinden sonra bügün vizem onaylandı arkadaşlar..abd hükümetinin istegi ortada açık tı aslın ya lise mezunu ol yada son beş yıl içersinde deneyim gerektiren bir işte 2 yıllık bir tecrübe ye sahip ol..ama hangi iş? onet sitesinde job zone 4 veya5 de bulanan kategörideki işler svp aragılı 7 veya sekiz olan yani zorluk derecesi 7 veya sekiz olan işleri yapan kişileri kabul ediyor..bu işler genelde yönetici genel müdür gibi şeyler yani bir firmada genel müdür veya üst düzey bir yönetici olmanız gerekli.bu durumda söylenecek tek söz şu minareyi çalan kılıfını hazırlar.. arkadaşlar benim bu konuda yardımcı olabilecegim özellikle lise mezunu olmadan kazanmış arkadaşlara elimden geldigince yardımcı olmak isterim... tam 4 yıl oldu bunu buraya yazalı zaman su misali akıp geçti umarım bu ileti bir çok kişiye yardımcı olmuştur bol şanslar arkadaşlar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @kivooo nasıl girebiliriz gruba

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells benim mesleğim kilima tamir montaj bu konuda sitede bi bakabilirmsiniz rica etsem ben bulamadım daha dogrusu zone4 ve zone 5 kısmı nerde bulamadım bile

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      ARKADAŞLAR İLKOKUL MEZUNUYUM 8 SENEDİR ESNAFLIK YAPIYORUM BU KONUDA BİR SORUN YAŞARMIYIM ACABA??

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells burdan takip edecegim teşekkurler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      ailemin ve benim pasarportum yok yani bunu hazırlamam 1 hafta alır umarım geç kalmış olmam crazycells

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      arkadaşlar bana çıktı şimdi ne yapacagımı bilmiyorum bana yardımcı olabilirmsiniz ds 260 formu nu ne kadar süre içersinde doldurmam gerekli lütfen yardım edin

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      B
      burhankaya55
    • 1 / 1