Mulakat tarihim 07.03.19 olarak belirlendi / Konsolosluğa giderken;
Sabıka kaydı ve nüfus kayıt örneği belgelerini KCC ye gönderdiğimiz gibi E-devletten alabiliyor muyuz?
Yoksa bu ke KIRMIZI DAMGALI olması ve bizzat adliye ve nüfus müdürlüğünden mi almamız gerekiyor.
Bozon tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bugünki greencard görüşmem olumlu sonuçlandı. Ancak hiçbir konsolosluk görevlisi AIS KAYDI ni istemedi.benimde bu evrak lazim degilmi demek aklima gelmedi o heyecanla. Pasaportun gönderilmesinde bir sıkıntı yaşanırmı.yoksa onlar pasaport no dan hangi subeye gondereceklerini bilirler mi?
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mhepekiz Teşekkür Ederim. Benim aklımda soru işareti kalmadı sayenizde.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Konsolosluk görüşmesinde, banka hesabında gösterilecek nakit konusunda nasıl bir ispat evrakı isteniyor.
Sadece banka hesap cüzdanı yeterli olur mu yoksa banka şubesinden güncel tarihli kaşeli-imzalı bir hesap döküm evrakı mı talep etmeliyiz.Birde bu ispat evrakını görüşmeden kaç gün öncesinde almalıyız bunun bir süresi var mı?
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bmyilmaz teşekkür ederim. Gerçekten birçok evrak belki sorulmayacak ama bazen ds-260 formunun kopyasını dahi anınızda götürün deniyor. Fazla evrak göz çıkarmaz ne var ne yok götürelim biz yinede

-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bmyilmaz e-mail ile gelen liste derken neyi kastediyorsunuz acaba.
Randevu tarihine birkaç gün kala konsolosluktan bir mail daha mı geliyor ?