• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. BoraT
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 30
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    BoraT tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @wargrider Belki size morel olur ben 41 yaşındayım bu sene içinde 42 olacağım en iyi ihtimalle seneye çıksa 43 yaşımda ayak basarım . size tavsiyem hiç gidemiyecekmis gibi buradaki hayatınıza sarılın

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @heisenberg DV2019 Kaybedenler Kulübü içinde söyledi:

      Bir moral de ben vereyim.. mektupla başvuru yapılan yıllardan beri 1-2 yıl hariç hep başvuru yaptım. İmza kısmına sığmadığı için o yılları yazmadım. 41 yaşındayım. 3 tane de çocuğum var. Her yıl eşimle birlikte başvuruyoruz. Gideceğimiz eyalet-o eyaletin hangi bölgesinde yaşayacağımız-hangi bankada hesap açtıracağımız-hangi mobil operatörün hattını alacağımız-hangi sektörde hangi işi yapacağım-giderken valizimizde neler bulunmalı dahil her şeyimiz kafamızda planlı ve düşünülmüş durumda ve şans katsayımız x2 olduğu halde yıllardır GC bize çıkmamakta inat ediyor. Esasen çıkmaması kabul edilebilir çünkü sonuçta bu bir loto. Beni daha çok üzen foruma 1 hafta önce üye olmuş, konudan bi haber, "-gitsem mi..gitmesem mi?.." diye hala karar vermemiş ve gerçekten gitmek isteyen bir insanın bence böyle düşünerek "hakkını gasp etmiş" şahıslar. Tabi ki piyangoya katılmanın bir kriteri-önşartı veya zorunluluğu yok. Çıktığında da isteyen gider, isteyen gitmez. Bunun farkındayım ama böylesi cümleler duyduğum zaman çok üzülüyorum. Yaw arkadaş bu ülkeye bu kadar bağlıydın madem..işin-araban-evin-konforun senin için bu kadar vazgeçilmezdi de neden greencard a başvurdun. Ben 41 yaşımda hayatımı tek kalemde silip, eşimle birlikte her ay kazandığım 11.000 TL ye arkamı dönüp tabirle "pizza dağıtmaya" hazırken şahıslar "gitsem mi....gitmesem mi..." deyince "-arkadaşım..bulmuşsun bunuyorsun...kazandığın şansın hakkını ver." demek geliyor. Gidin arkadaşım...gidin ve ikincisini yaşayamayacağınız hayatınıza bir şans verin. Konforu bozmadan refaha kavuşamazsınız. Tüm bunlara rağmen her gün ailemi insana yakışır bir hayata kavuşturmak için yurtdışı hayaline ve çabalamaya devam edeceğim. Yazdığım satırlar bir kıskançlık gösterisi değil, elindeki fırsatın değerini bilmeyenlere dair kızgınlık hissidir. Umarım polemik ve altı boş tartışmalara yol açacak şekilde anlaşılmaz. Zira bu ülkeden gitmek istememizin sebeplerinden birisi de insanlarımızın birbirine olan önyargısı-anlamadan tartışmaya kalkması. Forumda aktif olmamamın sebebi de budur. O yüzden son satırı tüm içtenliğim ile yazıyorum. GC kazanan arkadaşlarım...hayırlı-uğurlu olsun..lütfen..ama lütfen gidin ve hem kendinizin hem çocuk ve torunlarınızın kaderini değiştirin. Korkak olmayın.. sağlıklı olunduğu sürece para bir şekilde kazanılır. Dil öğrenilir..Sorunlar aşılır..Korkmayın...(Çıkmayan arkadaşlar => beraberce bir yıl daha beklemek zorundayız. Belki böylesi bizim için daha iyi olacaktır. Umarım en doğru zamanda-en iyi şekilde gideriz. Mücadeleye devam..)

      Mükemmel bir şekilde ozetlediniz. Son cumlenizde söylediğiniz gibi kaderci olup beklemeliyiz eminim ki doğru zaman gelecek.
      Ps: sizi o profil fotoğrafıyla biraz zor alırlar 😂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @heisenberg bulunduğu yere kendini ait hissedemeyen herkesin Allah yardımcısı olsun belki de sabırla beklememizin bir mükafatı olur...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @heisenberg DV2019 Kaybedenler Kulübü içinde söyledi:

      @borat Totem olur belki...sizi dinledim ve profil fotoğrafını değiştirdim..2020 de de almasınlar da göreyim.. 😂😂😂👍

      İste bu ... 💪

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Merhaba arkadaşlar katılanlar arasında en yaşlı ben olabilir miyim acaba 🙂
      41 yaşındayım 2 senedir eşimle birlikte deniyoruz. Bakalım bu sene ne olacak. Bazen çok istediğimiz bir şey olmadığında dünyanın sonu sanırız ama öyle değildir çok istediğimiz şey olsa dünyanın sonu olacağını yas aldıkça anlaşılıyor. Lütfen çok üzülmeyin. Her şeyin bir zamanı var

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @wargrider DV2019 Kaybedenler Kulübü içinde söyledi:

      O zaman devam diyoruz ver elini DV2020!!!!!

      Tamam desek iyi di 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      https://yesilkartforum.com/forum/topic/481/2019-dv-çekiliş-sonuçları-anket/16

      Burayı atlamayalim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @calibraturbo dostum baban kaç yaşında ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @gc_dream bak bu olabilir bu sene bana verdiği numara FBT yazıyor adımın soyadimin bas harfleri 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @solita DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      @borat 6 Aylin evet...ama 6 ay daha uzatabiliyorsunuz Gerekce gosterek...10 yillik vizem var... her yil en cok 6 ay kalabiliyorsunuz...Washington Dc denim Kent merkezi

      Orada uzun sure kalıp sistemi görüp hatasını koklayan için daha zor bir bekleyiş. İnşallah gönlünce olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      BoraT
      BoraT
    • 1 / 1