• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. BloodWorm
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 5
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    BloodWorm tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @orhanozbekk eb3vize.com ile daha önce görüştüm, kendimce sebeplerden ötürü devam etmedim. Fakat iyi bir izlenim bıraktı, daha fazla araştırmaya ihtiyacım var genel olarak. Bürokrasiden pek anlamam yani avukat şart, zor bir süreç. Yanıt için teşekkürler hayırlı.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      BloodWorm
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @Henry-bloor Cevabınız için çok teşekkürler, Amerika'da 3. Dereceden bir akrabam var kendisi 6 Şubat depreminden sonra Amerika'ya taşındı. Nasıl bir yol izleyerek gittiğini bilmiyorum fazla bir samimiyetim de yok zaten. Bildiğim kadarıyla orada bir giyim mağazası işletiyor, belki eb3 almamda yardımcı olabilir. Fakat hiç yardım edeceğini sanmıyorum, aynen senin dediğin gibi. Hayırlısı, tüm tuşlara basacağım tekrar sağol.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      BloodWorm
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      Merhabalar ben bu forum da yeniyim, umarım sorumu doğru yere yazıyorumdur. Ben meslek lisesi elektrik elektronik ve önlisans elektrik bölümlerinden mezunum. B2 seviyesinde İngilizce biliyorum ve iki yıllık iş deneyimine sahibim. EB3 Skilled Worker Vizesine başvurmak istiyorum, fakat tam olarak nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum. Aslında zorlandığım kısım nasıl sponsor bulabileceğim. Maddi durumum pek iyi değil, ve dolandırılma korkusu sebebi ile danışmanlık firmalarına başvurmak istemiyorum. Bu işin altından tek başıma kalkabilir miyim, kendi çabamla bir sponsor bulabilir miyim ve sponsoru nasıl bulabilirim? Şimdiden cevap veren ve zaman ayıran arkadaşlara teşekkür ederim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      BloodWorm
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Arkadaşlar ben lise mezunuyum ve şu anda bir önlisans bölümü okuyorum. Başvuru yaparken "lisans terk" seçeneğini mı işaretlemeliyim, yoksa henüz diplomamı almadığım için sadece "lise mezunuyum" seçeneğini mı işaretlemeliyim?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      BloodWorm
    • 1 / 1