Merhabalar, ilk başlık açışım umarım başarabilmişimdir. Neyse soruma geleyim. 22 yaşındayım doğumdan dolayı Amerikan vatandaşıyım fakat uzun süreli hiç Amerika'da bulunmadım. Şimdi Amerika'ya gitmek istiyorum, benzer bir süreci yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlemem gerektiğine dair tavsiyeniz var mı? ( Ek bilgiler: birikmiş bir param yok, üniversiteden yeni mezun oldum diyetisyenim, İngilizce seviyem A2 fakat geliştirmeye çalışıyorum) Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
bilge tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
Doğumdan dolayı ABD Vatandaşı olup Türkiye'de yaşayan kişinin ABD'ye taşınma süreciAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
-
RE: Doğumdan dolayı ABD Vatandaşı olup Türkiye'de yaşayan kişinin ABD'ye taşınma süreciAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Sharm Cevabınız ve eklediğiniz linkler için çok teşekkür ederim. Çok açıklayıcı ve yardımcı bir cevap oldu.
-
RE: Doğumdan dolayı ABD Vatandaşı olup Türkiye'de yaşayan kişinin ABD'ye taşınma süreciAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@celica Cevabınız için teşekkürler, yani böyle bir fırsat varken değerlendirmeyi gerçekten ben de istiyorum. Umarım başarabiliriim
