@Ramazankandal benim ilk başta bahsettiğim kendi düzenlediğim fotoğrafta bu şekilde
!
geçersizdir ve çarpı işaretini ben koydum
@Ramazankandal benim ilk başta bahsettiğim kendi düzenlediğim fotoğrafta bu şekilde
!
geçersizdir ve çarpı işaretini ben koydum
@ayvalik10 teşekkürler mail olarak istedim ham halini 600 px e 600 px 300 dpi olarak editledim arka planı beyaz yaptım saçları dekupe yaparak düzelttim başvurumuda yaklaşık 45 dk önce tamamladım fotoğrafta herhangi bir sıkıntı çıkmadı
Bugün greencard başvurusu yapmak için fotoğraf çektirmeye gittim maalesef fotoğrafçı fotoğrafı düzgün çekemedi ben tekrar fotoğrafçıya gittim bu sefer fotoğrafı yaparken aşırı pixelli bir şekile büründürdü onun üstüne ben fotoğrafın ham halini istedim ve kendim evde photoshop ile yaptım fotoğrafın görüntüsünde herhangi pixel veya bozulma yok
fotoğraf 600 px e 600 px ve 300 dpi herhangi bir sorun çıkma ihtimali var mı yoksa boyutları başka mı ? kabul edilmeme ihtimali var mı ?