Merhabalar
Ben J1 ile ülkeye girip 6 ay sonra işi bırakmadan önce cos yaptım. j12Dan turiste başvuru yaparken j1 to j1 yapmaya çalıştım 10 ay sonra deny mektubu geldi. 180 gün içinde terkedin yazıyordu bende 150. gün çıktım. Şimdi türkiyedeyim 7 ay oldu. Bir süre daha burdayım ama turist başvurusu için sence ne kadar beklemeliyim. Bilgiğim kadarıyla evlenip işimi gücümü düzene koymam gerekiyor ama bu red sürecinden sonra mı 180 gün sayılıyor yoksa j1 den turiste başvurduğum andan itibarenmi 180'ni saymaya başlıyorlar merak ettim. 180 ni mektuptan sonra geçmedim sonuçta 3 yıl ban yemedim.. Ama eğer cos yaptığım andan itibaren sayılıyorsa kötü tabi
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
benem tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: "Change Of Status" sonrası ülkeden çıkıp tekrar vize başvurusu yapmakAmerikan Vizeleri içinde yayımlandı