Ben ablamın vatandaşlığı sayesinde green card alabilmiştim(F4). Galiba receipt notice eski evlerine gitti fakat benim receipt numarasını öğrenmem gerekiyor. Nasıl yapabilirim bilgisi olan var mı?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
bdurgunsu tarafından gönderilen iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı