• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. barvas
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 18
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    barvas tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 bekleme odası

      Arkadaşlar geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yıl için verilen vize sayısını takip eden var mı? Verilen vize sayısını bilirsek kalan kişilerin mülakat tarihi alıp alamayacakları hakkında bilgi sahibi olabiliriz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      barvas
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar, çok şükür ben de 9 Eylül'e mülakat gününü aldım. Diplomam kayboldui elimde yok. E-devletten mezuniyet belgesi alsam yeteli olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      barvas
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @barvas, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @barvas, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @barvas, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar, çok şükür ben de 9 Eylül'e mülakat gününü aldım. Diplomam kayboldui elimde yok. E-devletten mezuniyet belgesi alsam yeteli olur mu?

      Universite diplomasi mi?

      Yüksek lisans ve Doktora diploması. Her ikisini de E-devletten alabilirim. Yeterli olur mu acaba? Yeniden diploma çıkartmak epey uzun sürüyormuş.

      Bu diplomalara hayatiniz boyunca bir daha ihtiyaciniz olacagini dusunmuyor musunuz?
      Kaybolan diploma icin basvuru yapip neden yenisini cikartmadiginizi merak ettim de...

      @crazycells, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @barvas, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @barvas, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar, çok şükür ben de 9 Eylül'e mülakat gününü aldım. Diplomam kayboldui elimde yok. E-devletten mezuniyet belgesi alsam yeteli olur mu?

      Universite diplomasi mi?

      Yüksek lisans ve Doktora diploması. Her ikisini de E-devletten alabilirim. Yeterli olur mu acaba? Yeniden diploma çıkartmak epey uzun sürüyormuş.

      Bu diplomalara hayatiniz boyunca bir daha ihtiyaciniz olacagini dusunmuyor musunuz?
      Kaybolan diploma icin basvuru yapip neden yenisini cikartmadiginizi merak ettim de...

      Tabii ihtiyacım olacak da, mezun olduğum üniversite geçen sene ikiye bölündüğünden resmi prosedürler hala tamamlanamamış ve 2018 diplomalarını bile hala vermemişler. Üniversiteye sorduğumda başvurunuzu yapın ama en erken 1 senede veririz diyorlar.
      Sonuç olarak, sizce e-devletten alınan mezuniyet belgesinde sorun çıkar mı? Kesin bir talimat var mı orjinal diploma diye?

      Evet eger varsa orijinal diplomayi gormek istiyorlar, ama orijinal diploma yoksa neden olmadigini aciklayabilirsiniz. Sizden kaynaklanmayan nedenler oldugu surece, keyfi nedenler olmadigi surece bir problem olmaz. Durumunuzu aciklayan elinizdeki tum belgeleri goturun, konsolos degerlendirme yapacaktir. Belgeleri onaylayabildigi surece bir problem olmayacaktir.

      1 senede verecekler diye mi basvuru yapmiyorsunuz? Ben tam o kismi anlayamadim, sizin bu belgeye ihtiyaciniz olmayacak mi? Olacaksa neden basvuru yapmiyorsunuz?

      Crazycells cevabınız için çok teşekkürler. Yok 1 senede verirler diye başvuru yapmıyorum değil, gazete ilanımı bugün verip pazartesi veya salı başvurumu yapacağım ama büyük ihtimalle yetişmeyecek o yüzden stres olmuş durumdayım. Sadece problem yaşarmıyım onu anlamaya çalışıyorum. Tekrar teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      barvas
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @frozen, içinde söyledi: DV2019 Mulakat Deneyimleri

      [email protected]

      Çok teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      barvas
    • 1 / 1