Arkadaşlar başlık daha önce açıldıysa affola
2022 yazinda WAT yaptım ssn numaram var
ABD ye tekrar bi şekilde vize alıp gitsem ssn numaramı kullanabilir miyim?
Arkadaşlar başlık daha önce açıldıysa affola
2022 yazinda WAT yaptım ssn numaram var
ABD ye tekrar bi şekilde vize alıp gitsem ssn numaramı kullanabilir miyim?