@eeken benim randevu aysonuna doğru çıkışta mutlaka yazarım buraya da neler sorulduğunu.
barisk tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
F4 Final Action Date 22 Nisana ilerlemiş.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba görüşmem sorunsuz bir şekilde geçti nihayet. Umarım bekleyen diğer arkadaşlar da aynı şekilde geçirir. Randevum sabahtı konsolosluk kapısı açılana kadar polisler dış kapıyı açmıyorlar orada bekledik kalabalık bir grupla birlikte. Bahçeye girdikten sonra randevu saatine göre güvenlik girişine yönlendirdiler sıra ile alıyorlar. Oradan sonra pasaportunuza bir etiket yapıştırıyorlar bekliyorsunuz arka arkaya iki görüşme oluyor. İlkinde yalnızca evrakları istiyorlar sizden burada tüm evraklarınızın asıllarının ve varsa İngilizce çevirilerinin hazır olduğundan emin olun eksik evrak en büyük problem. İkinci görüşmede kardeşime dair sorular sorular nerede yaşadığını ne iş yaptığını vs. İkinci görüşmeyi mümkünse İngilizce yapmanızı öneririm oldukça anlayışlıydı zaten gayet açık ve kolay anlaşılır şekilde konuşuyordu. Evraklarınız eksiksiz olduğu sürece hiç merak etmenizi gerektirecek bir durum yok benim tüm işlemlerim 1 saat içerisinde tamamlandı pasaportu da bir hafta içerisinde gönderecekler diye umuyorum.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Şaka gibi 10 gün kaldı arada ama ilerleyemiyoruz aylardır.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
16 yıl bekledikten sonra nihayet tarih geldi darısı bekleyen herkese. Bundan sonra Ankaradan görüşme tarihi bekliyoruz sanırım ne kadar zaman içinde bir hareket beklemeliyim sizce.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
DS formunun güncelini istemediler abimin tax kağıtları ile adli sicilin güncellerini istediler sadece.