• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. barisk
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 10
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    barisk tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @eeken benim randevu aysonuna doğru çıkışta mutlaka yazarım buraya da neler sorulduğunu.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      F4 Final Action Date 22 Nisana ilerlemiş.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      Herkese merhaba görüşmem sorunsuz bir şekilde geçti nihayet. Umarım bekleyen diğer arkadaşlar da aynı şekilde geçirir. Randevum sabahtı konsolosluk kapısı açılana kadar polisler dış kapıyı açmıyorlar orada bekledik kalabalık bir grupla birlikte. Bahçeye girdikten sonra randevu saatine göre güvenlik girişine yönlendirdiler sıra ile alıyorlar. Oradan sonra pasaportunuza bir etiket yapıştırıyorlar bekliyorsunuz arka arkaya iki görüşme oluyor. İlkinde yalnızca evrakları istiyorlar sizden burada tüm evraklarınızın asıllarının ve varsa İngilizce çevirilerinin hazır olduğundan emin olun eksik evrak en büyük problem. İkinci görüşmede kardeşime dair sorular sorular nerede yaşadığını ne iş yaptığını vs. İkinci görüşmeyi mümkünse İngilizce yapmanızı öneririm oldukça anlayışlıydı zaten gayet açık ve kolay anlaşılır şekilde konuşuyordu. Evraklarınız eksiksiz olduğu sürece hiç merak etmenizi gerektirecek bir durum yok benim tüm işlemlerim 1 saat içerisinde tamamlandı pasaportu da bir hafta içerisinde gönderecekler diye umuyorum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      Şaka gibi 10 gün kaldı arada ama ilerleyemiyoruz aylardır.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      16 yıl bekledikten sonra nihayet tarih geldi darısı bekleyen herkese. Bundan sonra Ankaradan görüşme tarihi bekliyoruz sanırım ne kadar zaman içinde bir hareket beklemeliyim sizce.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      DS formunun güncelini istemediler abimin tax kağıtları ile adli sicilin güncellerini istediler sadece.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      barisk
    • 1 / 1