Merhaba herkese ben o şanslı insanlardanım sonunda çıktı. Benim bir sorum var amerikada vatandaşlık almış dayım var ve onu sponsor göstermek istiyorum. Bu sponsor formunu ne zaman doldurmamız gerek bir de ıslak imza mı gerekiyor doldurduktan sonra bana postalaması mı lazım teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
Baris Ayarkan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı