Merhabalar, doğru yerde mi soruyorum emin değilim. Yanlış yerdeysem kusura bakmayın. Eşim ABD vatandaşı. Evlendikten 5 ay sonra sürecimizi başlattık. Şu an dosyamız NVC'de. Eşim ABD'de ben Türkiye'deyim. Dosyamız incelendi. İki dosyada revize istendi onları da tamamladık. Revize dosyalar submit edilme tarihine göre mi inceleniyor yoksa dosyamızı incelemeye devam edip bizim de beklememize gerek kalmadan nihayete mi eriyor? Teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
baharg tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: IR1/CR1 surecinde DS260 eksik formYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı