Arkadaşlar kısaca mülakatımdan bahsedeyim randevum 3 Ocak saat 9:15 idi ben saat 8:30 da kapıdaydım kapı önü bayağı kalabalıktı dışarda herkesten öncelikle pasaport alınıp içeri veriliyor kontrol edilip geri veriliyor ilk güvenlik noktasında montunuzu çıkarıp x-ray den geçip içeri girdim girişte iki görevli var onlar pasaportu alıp arkasına bir kağıt yapıştırıp sıra numarası verdi saat 8:40 ta içeri girdim salonunu tam karşısına geçip sıra numaramı takip etmemi söyledi. Beklemeye başladım içeri çok kalabalıktı ilk numaram yandığında bayan görevli pasaport ve sıra numaramı aldı ardından 2 adet foto sağlık raporu adli sicil nüfus kayıt örneği diploma Aslı ve fotokopisi banka hesap dökümü hepsini verdim aldıktan sonra sağlık raporunun olduğu zarfı yırttı içindeki evrakların hepsini benden aldığı evraklarla birlikte başka zarfın içine koydu .ais kaydını sordu çıktıya bakıp geri verdi . Ds 260 taki adresi değiştirmek istediğimi söyledim adresin yazılı olduğu kağıdı verdim yeni adresi de PC ye yazdı o arada bana daha önce ABD de yaşayıp yaşamadığımı daha önce ABD dışında kalıp kalmadığımı evlenip evlenmediğimi sordu hepsine hayır dedim tamam dedi sıra numaranı takip ödeme yapmak için teşekkür ettim beklemeye başladım daha sonra tekrar yandı 330$ ödedim ve tekrar beklemeye başladım ve sıra numaram yandı Sarışın mavi gözlü tatlı bayana denk geldim direk Türkçe konuştu önce yemin ettim sonra nereye gideceksin kim var orda kuzenimin arkadaşı var dedim onlarla mı yaşayacaksın dedi hayır 2-3 gün onlarda kalacam ben gitmeden bana oda ve iş ayarlayacaklar dedim planın nedir dedi ne iş yapacaksın ilk önce restauranta çalışıp dil okuluna kayıt yaptırıp dili öğrendikten sonra kendi işimi yapacağım dedim sonra gülerek İngilizce biliyor Musun dedi bende yani işte falan bilmiyorum dedim sempatik bir şekilde ardından tebrikler vizeni onaylıyorum 5 gün içinde pasaportunuz gelecek dedi sonrası ağzım kulaklarımda çıktım biraz uzun anlattım ama mülakat 5 dk falan sürdü hepinize başarılar
azize33 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İyi akşamlar arkadaşlar 3 ocak 9:15 mülakat maili aldım darısı bekleyenlere
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@msdrnc merhaba ancak yazabildim çok güzel geçti vizem onaylandı darısı size detayları yazdım teşekkür ederim
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@stilll teşekkürler darısı tüm. Bekleyen herkese
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana Muhammet bey size ayrıca çok teşekkür ederim yardımlarınız sabrınız ve iyi niyetinizle her konuda cevap verdiniz çok teşekkürler siZlerinde viZe sevincinizi görmek dileğiyle herkese bol şans
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@msdrnc benim için çok anlamlı gerçekten Mersin’den kurtuluşum olur bu vize :))) teşekkür ederim güEl dilekleriniz için
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba ben green card kazandım fakat danışmanlık şirketlerine güvenemiyorum kendim formu doldurmak istiyorum ancak hata yapmaktan ve sonrasından evraklar ile ilgili yanlışlık yaparımdye korkularım var bir de bu sene hangi evrakların çevirisini istiyorlar bilgisi olan var mı lütfen bana yardımcı olun
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar 61** dün evrak maili aldım darısı tüm bekleyenlere
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells teşekkür ederim cevaplarınız için
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@albayrakkosova amin inşlh teşekkür ederim

-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@desarjj teşekkürler sağolun darısı siZe
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@SchieZophRen çok teşekkürler amin hiç merak etmeyin kolaylıkla herkesin alacağına inanıyorum sizlere de bol şans

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Teşekkür ederim cevaplarınız için Ali bey
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aysegul teşekkür ederim Ayşegül hanım
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar inşlh bilen biri cevap veriri evrak maili aldım fakat henüz göndermedim evrakları ds 260 formunu açtırırsam tekrar evrak maili geliyor mu şimdiden teşekkürler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@nfs741 ayrı yaşıyorlar elinde eşinin fotoğrafı yok çok değişik 2 yıldır sürüyor davaları
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar Kcc nin son gönderdiği evrak talep maillerinde dosyaların isimlendirilerek gönderilmesi istenmiş. Merak ettiğim şu bana eylülde evrak talep maili gelmişti böyle bir seçenek yoktu ben evraklarımı hala göndermedim gönderirken isimlendirerek mi göndermeliyim yoksa güncellenmeden önceki haliyle mi göndermeliyim teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için