selam, mulakat tarihim sonunda geldi 10 Subat. Doktor Randevusunu almak istiyorum simdilik 2 sorum var
1- Basvuru Kategorisi Diversity secmeliyim degil mi
2- ABD de yasamayi planladiginiz adres kısmına ne cevap vermeliyim, sadece eyaleti girsem olur mu?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
atb tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selam, Mulakat tarihimi aldim, mulakatta hazirlamamiz istenen evraklar icin veya diger talimatlar icin ayri bir mail alacak miyiz?
AIS kaydini simdi yaptirmamda bir sıkıntı var mıdır? -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@DeathZombie hayirli olsun umarim hepimiz sureci sag salim atlatiriz

-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selam, case no 101** kcc den 6 kasımda evrak onay maili aldım fakat bana mulakat tarihi ile ilgili bir mail gelmedi.
Beklemeli miyim yoksa kcc ye email mi atayim? -
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana ilk sizin haberiniz oldu aslında
telegram grubundan soylemiştim 27 Aralıkta aldım