Merhaba turist vizesi ile ilk 2023 haziran ayında giriş yapıp ağustos ayında dönüş yapmıştım eşim ile birlikte 2 ay kalış olmuştu geçtiğimiz yaz haziranda girip eylülde dönüş yaptık döndükten sonra ise kasımda f1 vizesine başvurup red aldık vizemize herhangi bir damga vurup iptal durumu olmadı fakat bu yaz tekrar gitmeyi düşünüyoruz gene 2-3 aylık bir kalış süresi olacak merak ettiğim konu girişteki memurların bu red durumundan dolayı sıkıntı yapıp yapmamaları bu konuda bilgilendirme yapabilirseniz çok memnun kalırım.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
atakansirin tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: B1-B2 Turist Vizesi İle Amerikada Uzun Süre KalabilmekZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı