@crazycells merhabalar benim bikaç sorum var.
1- eşim kapalı kulaklar görüncek tarzı bir madde gördük fotoğraf sartları kısmında ama yorumlarda da kulaklar kapalıyken de kabul edildiğini söylüyolar. Bununla ilgili net bir bilgi var mı?
2- adli sicil kaydını edevletten alsak olur mu?
3- nüfus kayıt örneğini edevletten alsak olur mu?
Önümüzdeki perşembe(12 eylül) mülakatımız var.
Teşekkürler
aslanecon tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Tamamdir dediginiz gibi evlilik cuzdanimizi ve pasaportumu gonderdim. Tesekkurler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells emaila cevap geldi esinizin bilgilerini verin ekleyelim dediler. Ancak soyle bisey oldu siz demeden once baska bir email daha atmistim ancak baska bir formu doldurarak atmistim ona 10 gun sonra falan donduler onda da esinizin dosyasini actik bilgileri guncelleyebilirsiniz demisler. Simdi iki sorum var
1-bu iki ayri cevap bi karisikliga neden olur mu?
2-Ben formu actim ve guncelledim ancak beni eklemek icin ADD APPLICANT butonu gorunmuyor. Bunun icin once esimin dosyasini submit etmem mi gerekir yoksa emaille konsolosluga haber mi vermem gerekir?Tesekkurler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Tamam, tesekkur ederim.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells AIS e kaydolurken esimin yeni soyadiyla mi kaydolmasi gerekiyor yoksa eski, ds-260 taki soyadiyla mi. Daha once F2 vizesi almak icin olusturdugu ais hesabinda soyadi evlendikten sonraki soyadi olarak gorunuyor su an. Ne yapmamiz gerek?
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Bir de simdi benim case numaram olmadigi icin amerikan hastanesinden randevu alirken esimin case numarasini girmem gerek degil mi?
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells dediginiz gibi emaili gonderdim ama 4 gun oldu bir cevap yok. Normal mi bu kadar sure cevap almamis olmak?
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Cevap icin cok tesekkur ederim. Bilmiyorum aranizda hic az sonra anlatacagim durumu yasayan var mi ama varsa tecrubelerini aktarabilirse cok iyi olur. Biz beni de mulakata ekletmek icin KCC yi aradik( bu arada mulakat esimin biz gectigimiz ocak ayinda evlendik). Bize KCC den dedikleri sey gecen sene yazin DS formunu gonderenlerin bazilarinda sistemsel ve onlardan kaynaklanan bir hata oldugunu ve herhangi bir degisiklik icin dosyalarinin acilamadigini soylediler ve bu hatadan dolayi ozur dilediler. Ancak butun ulke konsolosluklarinin durumdan haberdar oldugunu ve esim icin belirlenen mulakat tarihinde birlikte orada bulunmamiz halinde oradaki yetkililerin yardimci olacagini soylediler. Ancak bana bu durum baya garip geliyo cunku kapida bir Turk polisi olucak o sadece mulakatin var mi yok mu ona bakicak diye dusunuyorum. Bu boyle mi yoksa kapida durumu aciklayabilecegim insanlar olacak mi? Hic boyle bisey yasadiniz mi? Ya da bir yorumunuz var mi?
Bir de Ankara konsolosluguna 90-312-455-5555 no sundan ulasmaya calistim ancak ulasamadim. Onlara ulasabilecegim baska bir telefon numarasi var mi?
Tesekkurler -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells
Merhaba benim 12 eylulde mulakatim var ve cevabini sitede bulamadigim bazi sorularim var.
1- Su an amerikada yasiyorum ve ogrenci vizem var, yine de pasaportumuzu alip vize basacaklar mi? Mulakattan sonra hizli bir sekilde AMerikaya donmem gerekiyor. Pasaportumu vermemek ve normal ogrenci vizemle ulkeye giris yapmak gibi bir hakkim var mi?2- Amerikadan saglik raporu almak mumkun mu, ya da en azindan bazi asilari burada olsam olur mu?
Yardiminiz icin tesekkur ederim.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mindi ya mesela excel dokumaninda sondan 3. arkadasin ds-260 gonderme tarihi 3 agustos case numarasi 30xxx ama 17 nisanda evrak emaili gelmis frankfurtta olmasiyla mi ilgili? Ki mantikli .
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mindi yani bu ornegin 32000 deki birinin bile bizden once mulakat alabilecegi anlamina mi geliyor, yoksa yine de belli bir araliktakilerin icinde mi once submission yapanlari seciyorlardir?
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar bizim case numaramiz 289XX biz ds260 i 23 haziran 2019 de submit ettik. 29 binlerde olup kcc emaili alan arkadaslar goruyorum bu normal mi, yapmam gereken bisey var mi, ya da endiselenmem gerekir mi?
@crazycells -
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Evet gocmenlik basvurusu kategorisi DV. Profilimde bahsettiginiz guncellemeleri yapacagim.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Benim F1 vizem doktora egitimi icin ve katiliyorum bence de dil okulu icin boyle birsey yapmazlardi
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayvalik10 anladim cok tesekkur ederim bilgi icin.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells haklisiniz kusura bakmayin. Ve bilgi icin tesekkur ederim. Buradaki arkadaslara bir faydasi olur mu bilmiyorum. Ancak halihazirda greencard basvurumuz varken yani immigration intention mevcut iken esim F2 vizesi icin basvurdu ve vizeyi aldi. Tabi ki herkesin durumu kendine ozel ama bir daha birisi boyle birseye ihtiyac duyarsa, bu bilgiden faydalanabilir diye dusunuyorum. Isteyenler benimle @crazycells arasinda gece konusmalari okuyup bilgi sahibi olabilirler.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Bir sorumda greencardla ilgili. Ilk sayfadaki aciklama kisminda dijital belgelerin talep edilecegini soylemissiniz. KCC bu belgeleri ne zaman talep ediyor. Numaramiz current olduktan sonra mi? Arkadaslarin doldurdugu excel dosyasinda numarasi 25 bin olup martta kcc nin belge istedigi arkadaslar olmus, Halbuki 25 bin nisan da current oldu. belgeyi current olmadan once current olmaya yakin mi istiyolar yani?
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Merhabalar ben amerikada F1 vizesiyle bulunuyorum esim icin F2 vizesine basvuracagiz(greencard da cikti ama daha erken gelmesi icin boyle bisey yapiyoruz, daha once anlatmistim mevzuyu). Vize talep dilekcesi yazmamiz gerekiyormus ona sponsor olduguma dair, bunun bir ornegini bulamadim yardimci olabilir misiniz?
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells tesekkur ederim o zaman simdilik yapabilecegim hicbirsey yok, degil mi?
Peki mulakat tarihi aldiktan sonra esimin DS-260 ina beni ekletmek icin mi basvuru yapacagiz yoksa bana ayri bir DS-260 mi acilmasi gerekecek? -
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells
Merhaba
Soylediginiz email adresine email gonderdik ancak asagidaki cevabi aldik. Cevabi anlamakta bir sikintim yok ancak daha onceki insanlarin tecrubeleriyle ortusmedigini dusunuyorum. Sira gelmese bile talihli yeni evlendigi kisiyi bildirebiliyor diye anlamistim ben daha once sizlerden aldigim bilgilerden. Acak bu emailden anladigim sadece bize sira geldikten sonra esim benim icin form acilmasini talep edebilecek.Bu konuda bir bilginiz var mi, sizce kurallar mi degisti yoksa ben birseyleri yanlis mi anliyorum?
Yardiminiz icin tesekkur ederim
"We are unable to assist you with your request regarding case number 2019EU*****. The Kentucky Consular Center can see that your DS-260 has been submitted and you will have an opportunity to view and make any necessary changes to you DS-260 after your initial visa interview at a US embassy or a consulate. If there are changes within the information of your DS-260, please carry all documentation with you to your interview. If you need to submit a new DS-260 for a new spouse or child please contact the embassy or consulate where your interview will take place after you receive a scheduling confirmation letter through DV Entrant Status Check system. For changes to an existing DS-260, it is not necessary to contact to embassy or consulate in advance.