Herkese selam. Bu konuda net bir cevap bulmak çok zor gibi. Gerçekten konuya hakim bir arkadaş varsa çok mutlu olacağım. Genel şartlarını biliyorum ama bu biraz detay; "Şahıs Firması" ile L1A başvurusu planlıyorum. Bu bir handikap mıdır? Personel sayım 7 ve 2021 kuruluşlu firmam var.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A