Merhabalar, Şu anda nışanlıyım ve müstakbel eşime H1B çalışma vizesi çıkmıştır. 9 yaşında bir kızım vardır ve ailecek Amerikaya yerleşmeyi planlıyoruz. Nişanlımla önümüzdeki ay nikah yapıp bizim için başvuru yapacağız . Kızımın velayeti bende ancak yerleşim için vize açısından babasından herhangi bir evrak yani muvafakatname dışında bir şey almam gerekiyor mu? Süreç nasıl ilerliyor? Eş durumundan ben vize alabiliyorum ama kızım buna dahil oluyor mu? Konu ile ilgili bilgisi olan ya da bizzat yaşayan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
artyushchenko
@artyushchenko
artyushchenko tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: MuvafakatnameYolculuk içinde yayımlandı