teşekkür ederim 
Arifçe tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
fotoğraf boyutu 46 kb site kabul eder mi
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
sağol abi çok teşekkür ederim:)
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 abi sana bir mail attım ,pcm bozuk olduğu için resmi ayarlayamadım .bana yardımcı olabilir misin?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaşlar fotoğraf olmuş mu diye baktığımız 2 site vardı fakat bu sene onları bulamadım, zahmet olmazsa isimlerini yazabilir misiniz?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
the image is overly compressed uyarısı aliyorum bu durumda ne yapmalıyım
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
sınavlarım vs vardı gerçekten üzüldüm son güne bıraktığım için ama yapcak bisey yok sağlık olsun
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 abimin cektirdigi resmi size göndersem kontrol edebilirmisiniz acaba?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
8 kasim saat kaça kadar gönderebiliyoruz başvuruyu tr saatiyle
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
dv program sitesi çökmüş galiba giremiyorum şuan
-
RE: [Arşiv] Ücretsiz DV2024 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
yatay çözünürlük 300 dpi
dikey çözünürlük 300 dpi
çözümleme birimi : 2
renk temsili : sRGB
fotonun özelliklerine girince bu yazıları görüyorum bu fotoğraf uygun mudur @crazycells -
RE: [Arşiv] Ücretsiz DV2024 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells merhaba fotoğrafımın çözünürlüğü 96 dpi sizce çekiliş için uygun mudur?
-
RE: [Arşiv] Ücretsiz DV2024 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
fotoğrafımda herşey mükemmel fakat çözünürlük 96 dpi ,bu fotoğrafı kullanayım mı uygun mudur?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaslar ben 8 subat dogumluyum hayatım boyunca rahat 20 kisiyle tanışmışımdır benimle aynı doğum gününe sahip olan. yani demek istediğim acaba doğum günü aynı olan bir insanla tanisma ihtimalimiz yüzde kaçtır acaba ?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
umarım bu sene bana da çıkar, hadi şans güldür yüzümü

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
seneye pasaportsuz mu başvuracağız yani ?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
abd araç bakma sitesi önerir misiniz oyyo ve carmax kullanıyorum ama bizim sahibinden com gibi değil çeşit vs. yok varsa bilginiz güzel bir site yazar mısınız