Hayallerime son 14 dakika

ardaktas tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hayallerimize son 1 saat 1 dakika…
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yerleşmek için sizce Miami mi daha mantıklı bir seçim olur yoksa Los Angeles mı? Özellikle 4-5 kişilik bir aile için.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Gitmek istediğiniz eyaletler ve nedenleri hadi bakalım?

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın, şans bizlerle olsun

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Uçan-hollandalı Umarım uykusuzluğumuzun karşılığını alırız ya

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Heyecandan uyuyamıyorum
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Umarım kazananlar süreç içerisinde herhangi bir sorun ile karşılaşmaz. Şimdiden talihli arkadaşlarımızı tebrik ederim. Tek dileğim kalbinin derinliklerinden isteyenlerin kazanması. Umarım herkesin hayali gerçeğe dönüşür…
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın demek için biraz geç bir saat ama yine de herkese günaydın. Çekiliş sonuçları açıklanana kadar foruma bir daha giriş yapmayacağım o yüzden şimdiden herkese bol şans dilerim, umarım gerçekten isteyen ve ihtiyacı olan kişilere çıkar. Biz iyi hayal edelim sonuç iyi olsun. Merak ettiğim sorulara cevap veren herkese de tekrar teşekkür ediyorum:)
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben 3 doz Biontech aşısı oldum da bunu konsolosluğun istediği şekilde nasıl belgeleyebilirim tam olarak ne yapmam gerekir?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar tam olarak anlamamış olabilirim ama sanırım çoğu kişi çekiliş sonuçları açıklanmadan önce pasaport ve DS-260 formunu mu dolduruyor? Mesela benim şuanda halihazırda bir pasaportum bulunmuyor eğer talihlilerden birisi olursam başvuru yapacağım geç kalmış olmam değil mi?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben green card başvurusu sırasında 20 yaşındaydım ama eğer annem veya babam çekilişi kazanırsa mülakata gideceğimiz zaman 21 yaşında olacağım herhangi bir sorun olur mu?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Case Number yüksek olanların bazen green card alamama gibi durumları oluyormuş, hatta bunun için bir taktik de geliştirilmiş ABD turist vizesi alındıktan sonra konsolosluk görüşmesini ABD’de yapıyorlarmış ve herhangi bir sorun yaşamadan alabiliyorlarmış green cardlarını. Konu hakkında detaylı bilgi verebilecek var mı acaba yani öyle bir durum yaşamamak için turist vizesine ne zaman başvurmalıyım mesela?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Boston’da yaşayan birisi var mı, green card talihlileri için güzel bir seçim olur mu?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Türkiye’de devlet üniversitesinden alınan Hukuk Fakültesi diploması ABD’de geçerli mi bilgisi olan var mı acaba?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar 20-22 yaş aralığında insanlar için hangi eyalete yerleşmeyi önerirsiniz? Açıkçası ben hem ekonomik anlamda zorlanmayacağım ve aynı zamanda da sosyal bir gençlik isterim

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@berolika Anladım teşekkürler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@daydreamer Tamamdır teşekkür ederim