Merhaba
Ben F1 vizesiyle dil okulu için Amerika’ya geldim. İlticaya başvurdum, ssn ve çalışma iznim gelince dil okulunu bıraktım. İltica süreci devam ediyor şuan hala mahkeme tarihi verilmedi veya görüşme yapılmadı. Geçen ay Amerikalı eşim ile evlendim. Şimdi I-130 formunu dolduruyoruz. Bu formdaki Immigration Information kısmındaki şu soruya ne cevap vermeliyim yardım eder misiniz?
“Was the beneficiary EVER in immigration proceedings?”
Yes
No
Hangi şıkkı seçmeliyim?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
Amsterdam 0 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: I-130 formu ile ilgili sorularAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı