Bangkok veya Hong Kong a dosyamı taşımayı düşünüyorum. 2025 mülakat deneyimlerini okuyup karar verdim buna ama geçen sene KCC ile taşıma olayı yeni olduğundan herkes taşımamış sanki. Ama bu sene Ankara nın performansınıda göz önünde bulundurararak herkes böyle yapıyor haklı olarak. Sayımız çok fazla olacak gibi. Bu iki konsolosluktada sayı olarak çok olursak patlarmıyız bu sene acaba? ( Elbette bunu bu tarihte tam olarak kimse bilemez ama forumda deneyimli olan kişiler belki daha net akıl yürütebilirler yeni üyelere göre diye sordum. )
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
Alaca tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Fatih-Yalçın-0 onay mail inden 3 gün sonra dosyamız nerde diye yazdık Ankara cevabını aldık. Tekrar Bangkok’a taşıma mail i atıp bekliyecem artık
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp Dediğiniz gibi yazdım şimdi Bangkok yazıyor mailde teşekkür ederim
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar 45 gündür Arnavutluk ta kalıyorum ve bir 45 gün daha kalmam lazım. Toplamda kalacağım bu 3 aylık süre için burdan ( polis raporu gibi ) birşey almam gerekir mi?