Herkese merhaba tekrardan. Mülakat tarihi aldıktan sonra DS260 Formunda birkaç hata yaptığımı fark ettim. 2011 ve 2013 yıllarında Öğrenci değişim programıyla(Erasmus) Gidip birer yıl süreyle Polonya’da kaldım. Bunu formu doldururken yaşadığım yerlerin adres kısmına Yazmamışım. Mülakat tarihim 4 Eylül. Bu konu problem olur mu formu tekrardan açtırmalı mıyım sizce? Araştırırsan mülakat tarihimmle alakalı herhangi bir değişikliği sebebiyet verir mi? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
airman tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cemal1153 açtırmıyorum formu ozaman
eyw hocam teşekkür ederim 