Arkadaşlar merhaba. Bugün için herkese bol şanslar.
Bi sorum olacaktı. Ben ve eşim adına ayrı ayrı başvuru yaptık. Benim başvuru çıktımda ........ başvuru saati sonunda TSİ gibi bir yazı
Eşimin başvuru çıktısında ................başvuru saati sonunda EDT gibi bir yazı var. Aynı tarihte müracaat yaptık.
Bu durumu hiç fark eden oldu mu?
Neden böyle bi fark olabilir?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
Ahmet 2 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı