• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ahmeettyildirim
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 4
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ahmeettyildirim tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      @crazycells Teşekkür ederim. Artık şansımı deneyeceğim

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      ahmeettyildirim
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Merhabalar bir sorum olacaktı. Ben F1 vizesiyle geldim. New jerseyde ehliyet için başvuru yapacağım. Belgelerde ssn kaydı yoktur belgem eksik. Ssn merkezleri covid den dolayı kapalı. Bu belgeyi nasıl alabilirim bir bilgisi olan var mı ?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      ahmeettyildirim
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @crazycells teşekkürler. İnşallah bir sorun olmadan alırım

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      ahmeettyildirim
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      Arkadaşlar merhaba. Ben 3 şubat tarihinde F1 vizesi için mülakata girdim. Her şey normal geçti. Ama bana sarı kağıt verdiler. Ertesi gün mail attılar detaylı bir form doldurmamı istediler. Ben daha önce hiç yurtdışına çıkmamıştım 7 ay önce mezun oldum. Formdaki bilgilerde dah önce yaşadığım yerleri yazmamı istediler. İl dışında okudum ve öğrenciyken değiştirdiğim evleri yazdım ama birini unutmuşum. Ve şuan kaldığım ve yaşadığım evi yazmayı unuttum. Ds160 formunda o adres vardı. İş yerlerini yazarken de şöyle bir sorun oldu stajlarımdan birini yazmayı unuttum. Ve okul zamanı çalıştığım 2 iş vardı onları da yazmadım çok kalabalık yaratmasın diye şuan çalıştığım yerde de stajyer olarak çalışıyorum ama yanlışlıkla eski adresini yazmışım şirketi bunlar bana ne gibi sorunlar yaratır ? Ne yapmam gerekiyor böyle bir durumda ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      ahmeettyildirim
    • 1 / 1