• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. negahkon
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    N
    • Profil
    • Takip Edilenler 6
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 27
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    negahkon

    @negahkon

    13
    İtibar
    27
    Profil Görüntülemeleri
    27
    İleti
    0
    Takipçiler
    6
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Istanbul

    negahkon Takip etme Takip Et

    negahkon tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @pirilparlak merhaba, biyometrik sonrası 40 gün sonrasında "vizeniz onaylandı" mailini aldık. Aktif Amerika vizemiz var evet.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Forsted amerika vizesi olan tüm tanıdıklarımıza bizimle aynı gün 14 Kasım'da onay geldi. Vizesi olmayıp Temmuzdan beri bekleyen bir arkadaşımız var mesela. Umarım bekleyen herkese çıkar.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @ecom çok teşekkür ederim 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @ultimate-ideas teşekkür ederim cevabınız için.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @madworld imza kısmında yazıyor aslında ama tekrar anlatayım. 4 ekim başvuru, 5 ekim biyometrik, 14 kasım onay, 15 kasım parasportları verdik, 22 kasımda da vizeler basılı halde geri aldık. benim ve eşim olarak 2 kişi başvurduk. benim katar'da iş geçmişim schengen'de ve abd'de study geçmişim var. Eşim'de hep yabancı firmalarla uzaktan çalıştı ve çalışıyor. finansal bir bilgi göstermedik, zira istemedi abd vizesinden dolayı.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @gloria_flowers amerika ağır döver Kanada’yı 🙂 her yönden(asgari ücret, ev bulmak, insanlar, ev almak, hayat şartları, alım gücü..vs 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      1 Aralık'ta eşimle başvurduğumuz OWP, bugün sonuçlandı arkadaşlar. Toplam 11 günde çıktı. Biz de 11 gündür Kanada'dayız, doğu yakasını fazlasıyla deneyimle şansı bulduk, %80 ihtimalle Kanada'da kalmayacağız diyebilirim. Hiç bir şekilde ülkeyi beğenemedik, belki de Amerika'yı gördüğümüzdendir bilmiyoruz. Ayrıca bu 11 günlük süreçte maalesef Montreal'de araba hırsızlığı vakası da yaşadık, hepten soğuduk. Söylenecek çok da bir şey yok, hayalleri olan varsa dilerim onayı alır ve Kanada'da kalıcı olur.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @MYANGEL inanın hiç bilmiyorum. yaşayanlara sormanız daha doğru olur.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı elbette, biz de çok isteriz. Nezaketiniz için ayrıca teşekkürler 😊

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon

    negahkon tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @aura
      hayırlı olsun sizler için 🙂 süreci de kalem kalem paylaştığınız için teşekkür ederim kendim adına 🙂 Biliyorum saçma bir soru ama, belirsizlikler insana sorduruyor maalesef: Fotoğrafı fotoğrafçı da çıkarttınız peki? 😁

      Yolculuk içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @BKY merhaba 1 ağustos’ta güncelleme gelecek yazısını nerede okudunuz acaba? Kediler için de sizce bir güncelleme gelir mi 😞

      Yolculuk içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @ecom çok teşekkür ederim 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum. Detaylıca da yazmışsın. Lakin cevabını bulamadığım bir soru oldu. Biz de kedimizle beraber yakın zamanda uçacağız. Pasaportuna fotoğraf yapıştırmalı mıyız? 🙂 Veterinere de sorduk, onlar da bilmiyor -nasıl bilmiyorlar anlayamadım ama-. Fotoğraf yapıştırmalıysak. Siz nasıl fotoğraflar koydunuz? Örnek olarak atabilir misiniz 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı elbette, biz de çok isteriz. Nezaketiniz için ayrıca teşekkürler 😊

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @MYANGEL inanın hiç bilmiyorum. yaşayanlara sormanız daha doğru olur.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Ghost yani bakın bugün 12. günümüz bitti ülkede. sırasıyla niagara falls, toronto, montreal, old quebec ve ottawa'yı bitirdik, gezdik. en sevmediğimiz 2 yer montreal ve quebec. şaşkınız çünkü biz gitmeden bu iki şehri öve öve bitirememişlerdi.

      bir kere her yer fransız 🙂 yani ingilizce biliyorlar evet ama ontario'dan quebec eyaletine geçtiğiniz an tabelalardan ingilizce dahi kalkıyor. restorantların menülerinden tutun, alışveriş yapılan marketlere kadar her şey farklı resmen. eşimle iyi derece ingilizcemiz var, hep global çalıştık, bir sürü ülkeye gittik kaldık, yaşadık. ve gerçekten sosyal insanlarız, özellikle eşim. şu ana kadar montreal'de yaşadığım zorluğu ben hiç yerde yaşamadım. ırkçılık demek istemiyorum, direkt olarak hiç bir şey görmedim, haklarına giremem ama bir soğukluk var insanlarda, ve bu bizi rahatsız etti. insanları da anlıyorum son zamanlarda ciddi manada göçmenlerden şikayetçiler, şehirde tuttuğumuz evin sahibi robert isimli bir fransız'dı, direkt söylemese de bunu açıkça ifade etti ki, montreal'in göbeğinde kiralık olan Honda CRV olan aracımızın o gece çalınmasıyla, gerçek bir şok yaşattı bize.
      bakın ben 4 farklı kıtada çalıştım, türkiye'de -belki ağır olacak ama ortadoğu'da- büyümüş biriyim. bir kere bir şeyim çalınmış değil ve bu beni gerçekten sarstı maalesef. sabah uyandım, polisi aradım geldiler ve çok yardımseverlerdi. beni sakinleştirdiler ve dedikleri şu aynen şuydu "bugün 4.vakasınız. alman ve japon araçlarını yazılımla çözüp, porta götürüyorlar hemen". yahu sen madem bunu biliyorsun, yolu biliyorsun, e çöz o zaman? allahtan aracı sigortalamıştım, gittim firmaya onlar da rahat 🙂 sigortan varsa takma, çok yaygın bu aralar çalıyorlar arabaları dedi. sonra bize "ford escape" verdi, "bunu çalmazlar" diye 🙂 5 saat içinde yeni arabam elimdeydi anlayacağınız. Fakat ya araba benim olsaydı? bu kadar kısa sürede çözülür müydü, inanın bilmiyorum.

      şimdi siz gidersiniz çok güzel şeyler yaşarsınız, inanın bilemem. ama ben maalesef oldukça kötü şeyler hissettim ve maalesef yaşadım. umarım sizin ve ufaklık için güzel bir hayatınız olur.

      bu hırsızlık durumunu anlatan bir youtube videosunu da aşağıya ekliyorum, giderseniz mümkünse japon ve alman araçlarından uzak durun, tek önerim bu olur 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @lattecoffee tr'ye hemen dönmüyoruz, niyetimiz gelip tüm kanadayı gezmekti. Öyle de yapacağız. Doğu yakasını bugün itibariyle bitirdik ve alberta + british columbia tarafına geçiyoruz. ülkeye karşı inanın ön yargım yok ama yerellerle sohbetlerimizden buranın bizi asla tatmin etmeyeceğine eminiz maalesef.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      1 Aralık'ta eşimle başvurduğumuz OWP, bugün sonuçlandı arkadaşlar. Toplam 11 günde çıktı. Biz de 11 gündür Kanada'dayız, doğu yakasını fazlasıyla deneyimle şansı bulduk, %80 ihtimalle Kanada'da kalmayacağız diyebilirim. Hiç bir şekilde ülkeyi beğenemedik, belki de Amerika'yı gördüğümüzdendir bilmiyoruz. Ayrıca bu 11 günlük süreçte maalesef Montreal'de araba hırsızlığı vakası da yaşadık, hepten soğuduk. Söylenecek çok da bir şey yok, hayalleri olan varsa dilerim onayı alır ve Kanada'da kalıcı olur.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @gloria_flowers herkesin kendi kararı, ben de kendi fikrimi söyledim. Amerika’yı da gördüm, 2 sene de yaşadım. Her şekilde orayı tercih ederim.

      Kanada içinde yayımlandı
      N
      negahkon