Hele bir çıksada gardaş yerde silerim ölü de yıkarım , mall'da da çalışırım kimsenin yapmak istemediği her işte çalışırım sonuçta gel çalış diyenin yanında çalışırım amaç orada tutunmak güzel bir gelecek...sonrası da Allah kerim
YSNDNZ tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
24 senedir radyoloji bölümünde devlet memuru olarak çalışıyorum halen ek iş olarak iş sayılırsa tabi otoparkcılık oto yıkama yaptım işin garip tarafı ayak üstünde yapılan işleri çok seviyorum 47 yaşındayım inşallah çıkarsa green card Amerikada ne iş yaparım nasıl çalışırım tek gaylem bu elbet bizim de nasibimizde bir ekmek kapısı olur diye düşünüyorum . düşünürken günlük kazancım 100 -120 birim olabileceği kanaatindeyim yanlışım varsa düzeltin çok mu uçmuşum akşamları çöp toplama (vale) işi bile yaparım işin temizliği zorluğu beni vaz geçirmez yeter ki oralara gelmek nasip olsun hayırlısıyla .''sen kışı düşün, yaz çıkarsa bahtına....''
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@semavi sizin adınıza çok seviniyorum . açıkcası imreniyorum size neden mi ?Türkiye'den gelen, çekilişi kazanmış, bütünüyle olmasada kötü anıları arkalarında bırakmış, yeni bir hayata iyi anılarıyla başlayacak hep mutlu insanları görüyorsunuz . o kadar özledim ki mutlu insan yüzü görmeyi. sağlıcakla kalın....
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
buğu için önerim kedi kumu bir çorap içerisine koyun ağzını sıkıca bağlayın ön koltukların altına koyun nemi alacaktır ve nem azaldıkca buğu yapmayacaktır .öneri sadece
-
RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalımTexas içinde yayımlandı
@Volkan-Şale, içinde söyledi: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım
gecemi gündüzüme katarak girdiğim meslekten üç satırlık kağıtla ayrılmak hayatımdaki en zor olaylardan biri olacak
aynı hislerle doluyuz.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremsah teşekkürler, her şey gönlümüzce olsun .
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
sağlıkcıyım hem ben hem eşim dilimiz de idare edecek kadar var amaç denklik almaya calışmak. alamıyacağımı biliyorum yinede orada cc okuluna gidip ben bu işi orada yapacağım kafaya koydum . tabii nasipten ötesi yok.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
çıkarsa tabii, forumdan kral bir arkadaş adres işinde yardımcı olur diye umut ediyorum.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG aldım 1000tl lik 0.02 den beklemede o sen dedikten sonra da satmam artık unutuyum iyice
YSNDNZ tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ozlemmm ben de atsam, olur mu?
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@semavi kadir bey pazarlık var mı ? kol sallamalı , omuz çıkarmalı.
-
RE: Saglik kontrolu asilarYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@black21 az önce sağlık müdürlüğüyle görüştüm 2015 öncesi kayıtları yok o yüzden aile hekiminin insafına kalmış diyorlar verebilir eğer isterse dediler. aile hekiminiz ile bir görüşün belki verir.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaşlar, forumdaşlar merhaba . yaptığımız başvuruyu iptal etme şansımız var mı ? ben ve eşim adına başvurmuştuk ama dolar bu seviyedeyken zaten yeterince bankada para gösteremiyeceğimiz için eleneceğiz o yüzden başkalarının hakkına girmek istemiyoruz. akşam böyle bir karar aldık çıkarsa üzerimizde çok hak olacak, iptal edilebiliyorsa etmek istiyoruz yardımcı olacak arkadaş varsa şimdiden teşekkürler. sağlıcakla
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rüzgar aynı ben. bu kadar mı benzerlik olur
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
buğu için önerim kedi kumu bir çorap içerisine koyun ağzını sıkıca bağlayın ön koltukların altına koyun nemi alacaktır ve nem azaldıkca buğu yapmayacaktır .öneri sadece
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
fotografta arka zemin illaki silinip beyaz mı yapılmalı ? oynanmış gibi geliyor bana
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chandler gidelim de farketmez.
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@semavi sizin adınıza çok seviniyorum . açıkcası imreniyorum size neden mi ?Türkiye'den gelen, çekilişi kazanmış, bütünüyle olmasada kötü anıları arkalarında bırakmış, yeni bir hayata iyi anılarıyla başlayacak hep mutlu insanları görüyorsunuz . o kadar özledim ki mutlu insan yüzü görmeyi. sağlıcakla kalın....