• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. YSNDNZ
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    Y
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 35
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    YSNDNZ

    @YSNDNZ

    31
    İtibar
    47
    Profil Görüntülemeleri
    35
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum bursa

    YSNDNZ Takip etme Takip Et

    YSNDNZ tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Hele bir çıksada gardaş yerde silerim ölü de yıkarım , mall'da da çalışırım kimsenin yapmak istemediği her işte çalışırım sonuçta gel çalış diyenin yanında çalışırım amaç orada tutunmak güzel bir gelecek...sonrası da Allah kerim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      24 senedir radyoloji bölümünde devlet memuru olarak çalışıyorum halen ek iş olarak iş sayılırsa tabi otoparkcılık oto yıkama yaptım işin garip tarafı ayak üstünde yapılan işleri çok seviyorum 47 yaşındayım inşallah çıkarsa green card Amerikada ne iş yaparım nasıl çalışırım tek gaylem bu elbet bizim de nasibimizde bir ekmek kapısı olur diye düşünüyorum . düşünürken günlük kazancım 100 -120 birim olabileceği kanaatindeyim yanlışım varsa düzeltin çok mu uçmuşum akşamları çöp toplama (vale) işi bile yaparım işin temizliği zorluğu beni vaz geçirmez yeter ki oralara gelmek nasip olsun hayırlısıyla .''sen kışı düşün, yaz çıkarsa bahtına....''

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @semavi sizin adınıza çok seviniyorum . açıkcası imreniyorum size neden mi ?Türkiye'den gelen, çekilişi kazanmış, bütünüyle olmasada kötü anıları arkalarında bırakmış, yeni bir hayata iyi anılarıyla başlayacak hep mutlu insanları görüyorsunuz . o kadar özledim ki mutlu insan yüzü görmeyi. sağlıcakla kalın....

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: kazandıktan sonra amerikada ki hayatınıza kadar herşeyin toplanmış hali

      listeye girebilmek ümidiyle

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      buğu için önerim kedi kumu bir çorap içerisine koyun ağzını sıkıca bağlayın ön koltukların altına koyun nemi alacaktır ve nem azaldıkca buğu yapmayacaktır .öneri sadece

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      @Volkan-Şale, içinde söyledi: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      gecemi gündüzüme katarak girdiğim meslekten üç satırlık kağıtla ayrılmak hayatımdaki en zor olaylardan biri olacak

      aynı hislerle doluyuz.

      Texas içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Keremsah teşekkürler, her şey gönlümüzce olsun .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      sağlıkcıyım hem ben hem eşim dilimiz de idare edecek kadar var amaç denklik almaya calışmak. alamıyacağımı biliyorum yinede orada cc okuluna gidip ben bu işi orada yapacağım kafaya koydum . tabii nasipten ötesi yok.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      çıkarsa tabii, forumdan kral bir arkadaş adres işinde yardımcı olur diye umut ediyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Ping-PONG aldım 1000tl lik 0.02 den beklemede o sen dedikten sonra da satmam artık unutuyum iyice

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ

    YSNDNZ tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      HNBS 2 adet

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @ozlemmm ben de atsam, olur mu?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi kadir bey pazarlık var mı ? kol sallamalı , omuz çıkarmalı.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Saglik kontrolu asilar

      @black21 az önce sağlık müdürlüğüyle görüştüm 2015 öncesi kayıtları yok o yüzden aile hekiminin insafına kalmış diyorlar verebilir eğer isterse dediler. aile hekiminiz ile bir görüşün belki verir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      arkadaşlar, forumdaşlar merhaba . yaptığımız başvuruyu iptal etme şansımız var mı ? ben ve eşim adına başvurmuştuk ama dolar bu seviyedeyken zaten yeterince bankada para gösteremiyeceğimiz için eleneceğiz o yüzden başkalarının hakkına girmek istemiyoruz. akşam böyle bir karar aldık çıkarsa üzerimizde çok hak olacak, iptal edilebiliyorsa etmek istiyoruz yardımcı olacak arkadaş varsa şimdiden teşekkürler. sağlıcakla

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      @Rüzgar aynı ben. bu kadar mı benzerlik olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      buğu için önerim kedi kumu bir çorap içerisine koyun ağzını sıkıca bağlayın ön koltukların altına koyun nemi alacaktır ve nem azaldıkca buğu yapmayacaktır .öneri sadece

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      fotografta arka zemin illaki silinip beyaz mı yapılmalı ? oynanmış gibi geliyor bana

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Chandler gidelim de farketmez.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @semavi sizin adınıza çok seviniyorum . açıkcası imreniyorum size neden mi ?Türkiye'den gelen, çekilişi kazanmış, bütünüyle olmasada kötü anıları arkalarında bırakmış, yeni bir hayata iyi anılarıyla başlayacak hep mutlu insanları görüyorsunuz . o kadar özledim ki mutlu insan yüzü görmeyi. sağlıcakla kalın....

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Y
      YSNDNZ