Arkadaşlar, Kız kardeşime çıktı. 2023EU00002xxx bu sizde iyi bir sonuç mu.? Pandemi koşullarını göz önüne alırsak, ne zaman a giriş yapabilir.? Teşekkürler
guluguluvakvak
@guluguluvakvak
guluguluvakvak tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sonunda ds260 formunu doldurmayı başarabildim. Forumdaki video sayesinde.
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
@guluguluvakvak, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
Ezgi hanım,
ilk liseyi yazmışım okuduğu alan için Türkçe (Türkçe-Matematik) ve Üniversite için ise Hukuk Fakültesi yazmışım.
Dİploma yerine sadece dereceleri yazmışım. Diploma diye belirtmemişim.
Kız kardeşim bekar olduğu için kimseyi yazmadık.
Son bir sorum anne ve baba yararlanabiliyor mu.?
Teşekkür ederimHayır anne babanız yararlanamaz, en azından vatandaş olana kadar. Belki kardeşiniz onlardan faydalanıyordur diye sormuştum.
Eğer formda tekse formu açtırmayın. Ankara'da mülakata girecekse sorun olmaz böyle hatalar.Böyle söylememizin sebebi, geçen sene submit tarihi baz alınarak ilerleme oldu. Form açtıranlar geriye düştü. Ben mesela 14k ile mülakat aldım ama 2k ile hala mülakat alamamış olan var. Çünkü ben ondan önce submit etmiştim.
Bu sene de öyle olacak değil ama ya olursa? Eğer her şey case numbera göre giderse siz yine form açtırıp düzeltebilirsiniz içinizin rahat etmesi için. Ancak önce ilerlemeyi gözlemlemenizi tavsiye ederim.
Anladım. Evet, Ankarada girecek Ezgi hanım duruma göre hareket edeceğim, vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@İsveçCadısı umarım bir aksilik yaşanmaz.
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, kazananları tebrik ediyorum. Umarım hayırlısı ile olur herkes için
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
@guluguluvakvak, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
Gece 4.30 gibi ds260 formunu doldurdum fakat hızlı yapayım derken hata yapmışım, kız kardeşim üniversite bitirmişti. Ben hem liseyi hemde Üniversiteyi yazmışım. Fakat ben formu sonradan okuyunca ve videoyu sonradan kontrol ettiğimde sadece lisans derecesini yazmak ve okuduğu bölümü İngilizce olarak belirtmek gerekiyormuş. Ben Türkçe yazmışım. bir de derecenin yanına diploma yazmam gerekiyormuş.
Sizce ds260 formuna tekrar giriş mi yapmalıyım. veya KCC ye bunun için ne yapılıyordu. yani mail mi atmam lazım güncelleme için?dedikleriniz cogu hata degil zaten
bunlar icin formu actirmaniza gerek yok.
surecte bol sanslar.@crazycells teşekkür ederim. rahatladım ama son bir şey daha var. kardeşim Almanyada erasmus yapmıştı 4,5 ay kadar, onu es geçtik yani form a yazmadık. Çünkü bizim düşüncemiz ara bir dönem idi. Sonuçta diplomayı almış olduğu üniversite olarak düşündük. Doğru mu yaptık bilemedim.
ve Bu 4,5 aylık süreç için sanırım Almanyadan adli sicil almaya gerek yok, değil mi.? Ben 6 ay sonra için olanlar almalı diye biliyorum.
Teşekkür ederim -
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ako merhaba, beklemek gerekiyormuş aktifleşmesi için
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Gece 4.30 gibi ds260 formunu doldurdum fakat hızlı yapayım derken hata yapmışım, kız kardeşim üniversite bitirmişti. Ben hem liseyi hemde Üniversiteyi yazmışım. Fakat ben formu sonradan okuyunca ve videoyu sonradan kontrol ettiğimde sadece lisans derecesini yazmak ve okuduğu bölümü İngilizce olarak belirtmek gerekiyormuş. Ben Türkçe yazmışım. bir de derecenin yanına diploma yazmam gerekiyormuş.
Sizce ds260 formuna tekrar giriş mi yapmalıyım. veya KCC ye bunun için ne yapılıyordu. yani mail mi atmam lazım güncelleme için?
guluguluvakvak tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
@guluguluvakvak, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
Gece 4.30 gibi ds260 formunu doldurdum fakat hızlı yapayım derken hata yapmışım, kız kardeşim üniversite bitirmişti. Ben hem liseyi hemde Üniversiteyi yazmışım. Fakat ben formu sonradan okuyunca ve videoyu sonradan kontrol ettiğimde sadece lisans derecesini yazmak ve okuduğu bölümü İngilizce olarak belirtmek gerekiyormuş. Ben Türkçe yazmışım. bir de derecenin yanına diploma yazmam gerekiyormuş.
Sizce ds260 formuna tekrar giriş mi yapmalıyım. veya KCC ye bunun için ne yapılıyordu. yani mail mi atmam lazım güncelleme için?dedikleriniz cogu hata degil zaten
bunlar icin formu actirmaniza gerek yok.
surecte bol sanslar.@crazycells teşekkür ederim. rahatladım ama son bir şey daha var. kardeşim Almanyada erasmus yapmıştı 4,5 ay kadar, onu es geçtik yani form a yazmadık. Çünkü bizim düşüncemiz ara bir dönem idi. Sonuçta diplomayı almış olduğu üniversite olarak düşündük. Doğru mu yaptık bilemedim.
ve Bu 4,5 aylık süreç için sanırım Almanyadan adli sicil almaya gerek yok, değil mi.? Ben 6 ay sonra için olanlar almalı diye biliyorum.
Teşekkür ederim -
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
@guluguluvakvak, içinde söyledi: DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları
Ezgi hanım,
ilk liseyi yazmışım okuduğu alan için Türkçe (Türkçe-Matematik) ve Üniversite için ise Hukuk Fakültesi yazmışım.
Dİploma yerine sadece dereceleri yazmışım. Diploma diye belirtmemişim.
Kız kardeşim bekar olduğu için kimseyi yazmadık.
Son bir sorum anne ve baba yararlanabiliyor mu.?
Teşekkür ederimHayır anne babanız yararlanamaz, en azından vatandaş olana kadar. Belki kardeşiniz onlardan faydalanıyordur diye sormuştum.
Eğer formda tekse formu açtırmayın. Ankara'da mülakata girecekse sorun olmaz böyle hatalar.Böyle söylememizin sebebi, geçen sene submit tarihi baz alınarak ilerleme oldu. Form açtıranlar geriye düştü. Ben mesela 14k ile mülakat aldım ama 2k ile hala mülakat alamamış olan var. Çünkü ben ondan önce submit etmiştim.
Bu sene de öyle olacak değil ama ya olursa? Eğer her şey case numbera göre giderse siz yine form açtırıp düzeltebilirsiniz içinizin rahat etmesi için. Ancak önce ilerlemeyi gözlemlemenizi tavsiye ederim.
Anladım. Evet, Ankarada girecek Ezgi hanım duruma göre hareket edeceğim, vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ezgi hanım,
ilk liseyi yazmışım okuduğu alan için Türkçe (Türkçe-Matematik) ve Üniversite için ise Hukuk Fakültesi yazmışım.
Dİploma yerine sadece dereceleri yazmışım. Diploma diye belirtmemişim.
Kız kardeşim bekar olduğu için kimseyi yazmadık.
Son bir sorum anne ve baba yararlanabiliyor mu.?
Teşekkür ederim -
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Gece 4.30 gibi ds260 formunu doldurdum fakat hızlı yapayım derken hata yapmışım, kız kardeşim üniversite bitirmişti. Ben hem liseyi hemde Üniversiteyi yazmışım. Fakat ben formu sonradan okuyunca ve videoyu sonradan kontrol ettiğimde sadece lisans derecesini yazmak ve okuduğu bölümü İngilizce olarak belirtmek gerekiyormuş. Ben Türkçe yazmışım. bir de derecenin yanına diploma yazmam gerekiyormuş.
Sizce ds260 formuna tekrar giriş mi yapmalıyım. veya KCC ye bunun için ne yapılıyordu. yani mail mi atmam lazım güncelleme için? -
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sonunda ds260 formunu doldurmayı başarabildim. Forumdaki video sayesinde.
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ako merhaba, beklemek gerekiyormuş aktifleşmesi için
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, kazananları tebrik ediyorum. Umarım hayırlısı ile olur herkes için
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@uysalkedi teşekkür ederim sağolun. umarım en kısa sürede ailecek ulaşabiliriz oralara.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Abdullah-Yusuf Merhaba, aynı durumdan bizde muzdaribiz. şu hatayı alıyoruz ''Your request cannot be processed at this time.''