@lamak-sadla sizin sorununuz nedir tam olarak? Belli ki kişisel bazı problemleriniz var onu anladık ama negatif enerjinizi buraya yansıtmazsanız iyi olur. Biliçli yorum yapmak ayrı, mantıklı bir öngörü yapmak ayrı, ama sizin yapmaya çalıştığınız şey bambaşka bu rahatlıkla yansıyor
güneşinkızı tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@kugutex 10-11 nisanda o muhabbetler tekrar gelecek diye düşünüyorum (umut ediyorum)

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asencan neden 15'inde ne olması bekleniyor ki? Daha önce 11 nisan deniyordu ama sanırım bir ilerleme yok henüz
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asencan yanıt için teşekkür ederim umarım dediğiniz tarihte güzel bir gelişme yaşanır

güneşinkızı tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla sizin sorununuz nedir tam olarak? Belli ki kişisel bazı problemleriniz var onu anladık ama negatif enerjinizi buraya yansıtmazsanız iyi olur. Biliçli yorum yapmak ayrı, mantıklı bir öngörü yapmak ayrı, ama sizin yapmaya çalıştığınız şey bambaşka bu rahatlıkla yansıyor

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asencan yanıt için teşekkür ederim umarım dediğiniz tarihte güzel bir gelişme yaşanır

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asencan neden 15'inde ne olması bekleniyor ki? Daha önce 11 nisan deniyordu ama sanırım bir ilerleme yok henüz
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@tolga20 dv2027 için bir gelişme var mı? Bugüne dikkat çekiliyordu
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@kugutex 10-11 nisanda o muhabbetler tekrar gelecek diye düşünüyorum (umut ediyorum)

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mahmutceliker 11 Nisan'a dikkat çekmişsiniz? O gün bir gelişme mi bekleniyor
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba herkese. Ben "benim için" önemli bir konuda bilgi edinmek istiyorum. Zira dv2027 açıldığı takdirde ona göre başvurumu yapacağım. Benim bir mesleğim yok lise mezunu da değilim. Ancak liseyi açıktan alıyorum ve seneye mezun oluyorum ayrıca yaşım 32. Şimdi sorularım şunlar;
1- green card açık liseden alınmış diplomayı kabul eder mi?
2- başvuru esnasında henüz öğrenciyken, çekiliş veya current olma sürecinde diplomamı almış olursam kabul görür mü?
Bu iki soru benim için çok önemli, bir engelim varsa boşuna başvuru yapıp başkalarının hakkına girmek istemem. Şimdiden teşekkürler bol şans herkese
