• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Emre Işık 0
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 47
    • En İyi 35
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Emre Işık 0

    @Emre Işık 0

    113
    İtibar
    244
    Profil Görüntülemeleri
    47
    İleti
    3
    Takipçiler
    2
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Emre Işık 0 Takip etme Takip Et

    Emre Işık 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      DV2026 Mülakat Deneyimim – 4 Mart 2026

      4 Mart 2026 saat 09:00’da mülakatım vardı. Saat 08:45 civarında içeri alınmak üzere güvenlik kontrolünden geçtim ve ana binaya yönlendirildim. İçeri girdikten sonra vize ücretini ödedim ve evrak teslimi için sıramın gelmesini bekledim. Sıram geldiğinde evrak teslimi yapmak üzere gişeye gittim.

      Benden istenilen evraklar şunlardı:

      Pasaport

      2 adet biyometrik fotoğraf

      Vukuatlı nüfus kayıt örneği

      Diploma aslı ve fotokopisi

      Diploma e-Devlet çıktısı

      Banka hesap dökümlerim

      Araç ruhsatım

      Askerlik durum belgem

      USTravelDocs kayıt çıktısı

      Adli sicil kaydı

      Sağlık raporum (sarı zarf)

      Ek olarak Green Card’ımın gönderileceği adresin güncellenmesi için ricada bulundum. Sağ olsun gişedeki hanımefendi bu konuda yardımcı oldu.

      Daha sonrasında mülakatı Türkçe mi yoksa İngilizce mi yapmak istediğimi sordu. Ben de İngilizce yapmak istediğimi söyledim.

      Ardından mülakatların yapıldığı bölüme geçtim ve heyecanla sıramı bekledim. Yaklaşık 20–25 dakika sonra beklediğim o an gelmişti. 🙂

      Mülakatta geçen diyaloğu sırasıyla yazıyorum:

      — Hi, good morning.

      C/O: Hi, how are you?

      — I’m doing great, thank you.

      C/O: Please raise your right hand and swear that all the information you will provide today is true and correct.

      — Yes, I do.

      C/O: Have you ever been to the United States before?

      — No, I have never been to the United States before.

      C/O: Have you ever lived outside of Turkey before?
      (Bunu evrak teslimi yaptığım hanımefendi de sormuştu.)

      — No, I haven’t.

      C/O: What are you currently doing for work?

      — I’m currently working as a front office operator at a 5-star hotel.

      (Sonrasında otelin ismini ve nerede olduğunu sordu, cevapladım.)

      Daha sonra aksanım ve İngilizce konuşma akıcılığımdan dolayı bu şekilde İngilizce konuşmayı lisede mi öğrendiğimi sordu. Ben de kısaca evet dedim. Bunun üzerine “Impressive.” dedi. O an mülakatın gidişatının olumlu olduğunu hissetmeye başlamıştım ve heyecanım biraz olsun azaldı.

      Sonrasında anlayamadığım bir aksan olup olmadığını sordu. Ben de İngiliz ve Avustralya aksanını bazen anlamanın zor olabildiğini söyledim ve aynı soruyu kendisine sordum. O da gülerek aynı cevabı verdi. Her soruyla birlikte ortam daha da rahat bir hale geliyordu.

      C/O: Where do you plan to live in the United States?

      — I plan to live in Orlando, Florida because of its job opportunities in tourism, which aligns with my work background.

      (Bunu söyledikten sonra onaylayıcı şekilde “Oh, okay.” dedi ve yazmaya devam etti.)

      Yaklaşık 10–15 saniye sonra sorulara devam etti:

      C/O: Do you know anyone in the United States?

      — I have a friend in .........., California, whose address I used for mailing purposes only.

      (Samimi bir şekilde “Okay.” dedi.)

      Ardından “Anlaşılan otelinize bayağı Amerikalı geliyor.” dedi.
      Ben de evet, gerçekten çok fazla Amerikalı misafir ağırladığımızı söyledim.
      (Gerçekten de öyle, yaşasın Turkish Hairlines 🙂)

      Sonrasında belgeleri karıştırmaya başladı. Banka dökümüne birkaç saniye baktı ve dosyaya koydu.

      Aracımın ruhsatının fotokopisine baktı ama tam anlayamadı ve sordu:

      C/O: What is that?

      — It’s the registration of my vehicle.

      “Okay.” dedi ve belgeyi geri vermek için kenara koydu, dosyama eklemedi.

      Daha sonra maaş bordrolarımı da tam anlayamadı. O sormadan:

      — And those are my payslips.

      dedim.

      “Ooh, okay.” dedi.

      Diploma aslı ile fotokopisini karşılaştırdı, fotokopiye imza ve kaşe vurdu. Ardından ekrana baktı ve son soruyu sordu:

      C/O: Have you ever been married?

      — No, I have never been married.

      Daha sonra sandalyesini geriye itti, o hiç sevmediğim ve sevmeyeceğim sarı kağıdı aldı ve:

      “Kısaca gelişmeleri biliyorsundur.” dedi.

      Ben de “Evet, maalesef.” dedim.

      O sırada kağıda tarihi, dosya numaramı ve sebep olarak DV PROCESSING yazdı. Pasaportumu geri verirken ben de esprili bir şekilde:

      “In fact, you guys can keep my passport if you want, I probably won’t be needing it anytime soon.” 😄

      dedim.

      O da gülerek:

      “Sorry, I can’t do that.” dedi.

      Ben de mülakat için teşekkür ettim ve gişeden ayrıldım. Binadan çıkıp o meşhur uzun bahçeye geldiğimde derin bir nefes aldım ve o anda üzerimden büyük bir yük kalktı.

      Artık sürecin benim sorumluluğum olan kısmı bitmişti. Gerisi politikalara kalmış durumda. Güzel bir deneyimdi ve bana çok şey öğretti.

      Umarım en kısa sürede her şey yoluna girer ve tüm talihlilerin Amerika macerası başlar.

      (Mülakatı özellikle diyalog şeklinde yazmamın sebebi, ilerleyen tarihlerde mülakata girecek kullanıcıların süreci mümkün olduğunca gerçekçi şekilde görebilmelerini sağlamak. O an yaşanan atmosferi, sorulan soruları ve mülakatın akışını tüm detaylarıyla aktarmaya çalıştım ki herkes kendi hazırlığını buna göre yapabilsin.)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      KCC den aldığım mail doğrultusunda 4 Mart saat 09:00`da mülakat aldığımı belirtmek isterim👀...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ankaradan mulakat alan en yuksek CN kac suan numaralar cok karisik duruyor.Soyle de bir onerim var bu tarz soru isaretlerinin netlesmesi adina 4 haneli CN e sahip butun talihliler excelde CN bilgilerine 1 rakam da eklerse bunu netlestirebilcegimizi dusunuyorum(3XXX yerine 34XX gibi)hali hazirda zaten boyle kullanan kullanıcılara tesekkur ediyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Kamile-1 Sanirim bunu netlestirecek tek sey, 1 Kasım’dan sonra oturumu olmadan Bangkok/Hong Kong gibi önceden oturum istemeyen yerlerde mülakata gidenlerin deneyimleri olacaktır

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yunustg Eğerki bu durumdan kaynaklı yapıldıysa,güvenlik önlemini artırıcak altyapı sağlamaları sürecin devam etmesi yönünde ihtimal sağlayabilir.En azından hali hazırda seçilen talihlilierin süreçlerinin normal seyirinde devam etmesi,yapılan açıklamalarda önümüzdeki çekiliş kısmının askıya alınması bu tabloda en iyi senaryo gibime geliyor.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      US TravelDocs sonunda Case No'yu kabul etti.Transaction Completed kısmında barkodlu belge çıkmıyorsa(boş sayfada Unknown tag 'endif' uyarısı) hesabınızdan çıkış yapmadan bu linke tıklayarak barkodlu belgenize ulaşabilirsiniz. https://www.usvisascheduling.com/en-US/appointment-confirmation/

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Aslan-3 14K case le hic oyle maceralara girmeyin derim ne olacagi belli olmaz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hot Take ; Konsolosun Pause’ten haberi yok 😁

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @betülkya su ana dek 3 farkli gun ayirilimis kasima bu aslinda iyi birsey daha fazla dosya eritilcek...geliyor gelmekte olan

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Selimdiskaya52 Sanmıyorum.Genel olarak CEAC'e eklendi,yüksek ihtimalle dosya taşımak istiyenler önden kanıt sunabilsin diye dosyalarını önceden yollamalarını sağlayan bir sistem,sanıyorum ki dosya taşımak için mail atıldığında KCC evrakları
      artık DS-260'ın yanında destekleyici belge olarak
      kontrol edip transferi gerçekleştirme adına işlem sağlaması için yüksek ihtimalle. Tesadüfen bu zamanda eklenmeside tabi insanların aklında acaba güvenlik önlemi kapsamında mı yapıyorlar diye sorular gelebiliyor,mecburen önümüzdeki haftayı bekleyeceğiz yavaş yavaş her şey ortaya çıkacaktır.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0

    Emre Işık 0 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hot Take ; Konsolosun Pause’ten haberi yok 😁

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Kuruma Ibraz olarak almanizda fayda var.

      Kurum adina U.S. Embassy Ankara

      Belgeleri son 2 hafta icerisinde toplamaniz uygundur ne kadar guncel o kadar iyi.
      E-devletten aldiginiz belgelerin suresi max 1 ay olacaktir.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ceyceycey Saglik raporunuzu almadan da mulakata katilabilirsiniz.butceniz el veriyorsa alabilirsiniz mulakat tarihiniz nedeniyle saglik raporunuz sizi sept 30 deadline a kadar goturecektir 1 hafta oncesine almaniz yeterli olacaktir ben oyle yapmistim.

      Ben kendi surecim uzerinden yorum yapacak olursam asi kartim sayesinde sadece bogmaca asisi ve tetanoz asisi vuruldum acikca ben gereksiz asi yaptiklari konusuna pek katilmiyorum.google yorumlarini okudugunuz zaman bir kac yabanci uyruklu talihlilerin yuksek ihtimal asi kartlari veya proof olarak belgelerinin eksikligine ve orta yas ve ustu olmalarina istinaden (asi kartlarinin kayip olmasi vs) 4 5 asi vurulduklarina dusunuyorum asilarinizi kanitlayacak legit belgeniz varsa sorun olmaz diye dusunuyorum ilk etapta yorumlari okudugumda bende oyle olabilir mi acaba diye varsayim yapmistim ama basima oyle birsey gelmedi surec gayet guzel ilerledi

      Muayneye total odedigim ucret 475 dolar civariydi lab testleri/muayene ve asilar kisi sayiniza ve yapilcak islemelere gore ucret tabiikide degisecektir.

      Bol Sans

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      @winter-is-coming Ben bu hikayenin burda son bulduğuna inanmıyorum açıkçası.En kısa sürede sürecin normale dönmesi dileğiyle mülakatınızda bol şans dilerim 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ATS16 Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.Vizeme kavuşabilirsem benimde planım turizm sektöründe devam etmek olacaktır.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      DV2026 Mülakat Deneyimim – 4 Mart 2026

      4 Mart 2026 saat 09:00’da mülakatım vardı. Saat 08:45 civarında içeri alınmak üzere güvenlik kontrolünden geçtim ve ana binaya yönlendirildim. İçeri girdikten sonra vize ücretini ödedim ve evrak teslimi için sıramın gelmesini bekledim. Sıram geldiğinde evrak teslimi yapmak üzere gişeye gittim.

      Benden istenilen evraklar şunlardı:

      Pasaport

      2 adet biyometrik fotoğraf

      Vukuatlı nüfus kayıt örneği

      Diploma aslı ve fotokopisi

      Diploma e-Devlet çıktısı

      Banka hesap dökümlerim

      Araç ruhsatım

      Askerlik durum belgem

      USTravelDocs kayıt çıktısı

      Adli sicil kaydı

      Sağlık raporum (sarı zarf)

      Ek olarak Green Card’ımın gönderileceği adresin güncellenmesi için ricada bulundum. Sağ olsun gişedeki hanımefendi bu konuda yardımcı oldu.

      Daha sonrasında mülakatı Türkçe mi yoksa İngilizce mi yapmak istediğimi sordu. Ben de İngilizce yapmak istediğimi söyledim.

      Ardından mülakatların yapıldığı bölüme geçtim ve heyecanla sıramı bekledim. Yaklaşık 20–25 dakika sonra beklediğim o an gelmişti. 🙂

      Mülakatta geçen diyaloğu sırasıyla yazıyorum:

      — Hi, good morning.

      C/O: Hi, how are you?

      — I’m doing great, thank you.

      C/O: Please raise your right hand and swear that all the information you will provide today is true and correct.

      — Yes, I do.

      C/O: Have you ever been to the United States before?

      — No, I have never been to the United States before.

      C/O: Have you ever lived outside of Turkey before?
      (Bunu evrak teslimi yaptığım hanımefendi de sormuştu.)

      — No, I haven’t.

      C/O: What are you currently doing for work?

      — I’m currently working as a front office operator at a 5-star hotel.

      (Sonrasında otelin ismini ve nerede olduğunu sordu, cevapladım.)

      Daha sonra aksanım ve İngilizce konuşma akıcılığımdan dolayı bu şekilde İngilizce konuşmayı lisede mi öğrendiğimi sordu. Ben de kısaca evet dedim. Bunun üzerine “Impressive.” dedi. O an mülakatın gidişatının olumlu olduğunu hissetmeye başlamıştım ve heyecanım biraz olsun azaldı.

      Sonrasında anlayamadığım bir aksan olup olmadığını sordu. Ben de İngiliz ve Avustralya aksanını bazen anlamanın zor olabildiğini söyledim ve aynı soruyu kendisine sordum. O da gülerek aynı cevabı verdi. Her soruyla birlikte ortam daha da rahat bir hale geliyordu.

      C/O: Where do you plan to live in the United States?

      — I plan to live in Orlando, Florida because of its job opportunities in tourism, which aligns with my work background.

      (Bunu söyledikten sonra onaylayıcı şekilde “Oh, okay.” dedi ve yazmaya devam etti.)

      Yaklaşık 10–15 saniye sonra sorulara devam etti:

      C/O: Do you know anyone in the United States?

      — I have a friend in .........., California, whose address I used for mailing purposes only.

      (Samimi bir şekilde “Okay.” dedi.)

      Ardından “Anlaşılan otelinize bayağı Amerikalı geliyor.” dedi.
      Ben de evet, gerçekten çok fazla Amerikalı misafir ağırladığımızı söyledim.
      (Gerçekten de öyle, yaşasın Turkish Hairlines 🙂)

      Sonrasında belgeleri karıştırmaya başladı. Banka dökümüne birkaç saniye baktı ve dosyaya koydu.

      Aracımın ruhsatının fotokopisine baktı ama tam anlayamadı ve sordu:

      C/O: What is that?

      — It’s the registration of my vehicle.

      “Okay.” dedi ve belgeyi geri vermek için kenara koydu, dosyama eklemedi.

      Daha sonra maaş bordrolarımı da tam anlayamadı. O sormadan:

      — And those are my payslips.

      dedim.

      “Ooh, okay.” dedi.

      Diploma aslı ile fotokopisini karşılaştırdı, fotokopiye imza ve kaşe vurdu. Ardından ekrana baktı ve son soruyu sordu:

      C/O: Have you ever been married?

      — No, I have never been married.

      Daha sonra sandalyesini geriye itti, o hiç sevmediğim ve sevmeyeceğim sarı kağıdı aldı ve:

      “Kısaca gelişmeleri biliyorsundur.” dedi.

      Ben de “Evet, maalesef.” dedim.

      O sırada kağıda tarihi, dosya numaramı ve sebep olarak DV PROCESSING yazdı. Pasaportumu geri verirken ben de esprili bir şekilde:

      “In fact, you guys can keep my passport if you want, I probably won’t be needing it anytime soon.” 😄

      dedim.

      O da gülerek:

      “Sorry, I can’t do that.” dedi.

      Ben de mülakat için teşekkür ettim ve gişeden ayrıldım. Binadan çıkıp o meşhur uzun bahçeye geldiğimde derin bir nefes aldım ve o anda üzerimden büyük bir yük kalktı.

      Artık sürecin benim sorumluluğum olan kısmı bitmişti. Gerisi politikalara kalmış durumda. Güzel bir deneyimdi ve bana çok şey öğretti.

      Umarım en kısa sürede her şey yoluna girer ve tüm talihlilerin Amerika macerası başlar.

      (Mülakatı özellikle diyalog şeklinde yazmamın sebebi, ilerleyen tarihlerde mülakata girecek kullanıcıların süreci mümkün olduğunca gerçekçi şekilde görebilmelerini sağlamak. O an yaşanan atmosferi, sorulan soruları ve mülakatın akışını tüm detaylarıyla aktarmaya çalıştım ki herkes kendi hazırlığını buna göre yapabilsin.)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      US TravelDocs sonunda Case No'yu kabul etti.Transaction Completed kısmında barkodlu belge çıkmıyorsa(boş sayfada Unknown tag 'endif' uyarısı) hesabınızdan çıkış yapmadan bu linke tıklayarak barkodlu belgenize ulaşabilirsiniz. https://www.usvisascheduling.com/en-US/appointment-confirmation/

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yigit55 Sadece pasaport kısmına NA yapıp deneyin.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      KCC den aldığım mail doğrultusunda 4 Mart saat 09:00`da mülakat aldığımı belirtmek isterim👀...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @DARTHU https://ceac.state.gov/ceac/

      DS-260 IV Application-kısmına girip bilgilerinizi girdiğinizde görebilirsiniz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Emre Işık 0
      Emre Işık 0